Vanmorgen test gedaan...

Bij mij was het ook altijd dag 15 na de eisprong. Dus 16 dagen na de pregnylinjectie. Maar bij mij kwam er pas na 3 weken na eisprong een positieve test. Wij gaan nu voor een tweede en zit de eerste ronde uit te zitten. Verwacht zelf volgende week ongesteld te worden en dan gaan we weer braaf aan de rotzooi, echo's en het restje.

Ik hoop echt voor je dat het nog kan! Misschien ben je net zo'n raar geval als ik!

Helaas ben ik niet zo'n raar geval :( rood van onder en best pijnlijke rug... Auw.... Dus het barst los...
Paracetamolletje en zo op naar het werk :'( en daar mn blije gezichtje laten zien... Niet...

Nou ja op naar ronde 23.. Zucht...

Ach, meis.... Kom net terug van vakantie en lees dit!! Wat een verschrikkelijke teleurstelling weer :( Ik kan je overigens weer een hand geven! Ook wij zijn weer even in een flinke depressie beland, vannacht de rode duivels. Zit dus ook met flinke wallen onder m'n ogen van het huilen.... Kom op, meis. We komen er samen weer uit, op een dag delen we ontzettende blije en positieve gevoelens... dat moet toch een keer voor ons zijn weggelegd??!!!!

Hopelijk hebben jullie ondanks alles een heerlijke vakantie met veel genietmomentjes...

xx

Aah wat een lieve woorden Star!!
Wat onwijs KUT ik had zo gehoopt dat je met goed nieuws zou komen na de vakantie. Niet dus... Wat klote...
(heb sinds vandaag weer nieuwe zwangere client met zelf het niveau van een kind, pijnlijk!!)

Maar zoals je schrijft het moet ons toch eens lukken om met zo'n mooie bolle buik rond te lopen waar een prachtig beebje in zit :) Het moet gewoon. De kans dat het niet lukt is nog altijd een veeeel kleinere kans dan dat het ons ooit wel gaat lukken!
22ste vakantie nog even een dikke week doorbikkelen en dan genieten!! (hoop ik haha)

Nou meis echt super lief je reactie (van de rest ook hoor :p )

En hou me op de hoogte! Gaan jullie nu alweer voor de IUI of nog niet???

liefss!!!

We gaan gokken deze maand! Mijn natuurlijke cyclus doet het net zo goed of zelfs nog beter dan met hormonen. Toevallig staat de volgende afspraak op dag 10 van mijn cyclus. Ik wil de gyn dus laten kijken naar mijn blaasjes zonder hormonen. Hopelijk kom ik dan alsnog in aanmerking voor IUI deze maand, maar dat is dan nog even afwachten. Spannend!

Leef zo met je mee. Volg je inmiddels al een behoorlijke tijd en zitten zo'n beetje in hetzelfde schuitje. Wonderen zijn de wereld nog niet uit!!

We houden elkaar weer op de hoogte, maar na deze week jij eerst lekker genieten van de vakantie!!!

Liefs!!!

Dat zou wel super zijn als het zonder de hormonen kan zeg!! Dat gaat em bij mij helaas niet worden. Mijn cyclus is daarvoor te wisselend. Dus ben nu ook benieuwd hoe mijn lijf het oppakt zonder de injecties. Had voor eerste IUI echt 41 dagen cyclus en met IUI 27 dus heel verschil.. Nou was 41 dagen voor mij dan ook wel de langste die ik gehad heb hoor.
Ik hoop dat je IUI kan hebben deze maand en dan natuurlijk snel met goed nieuws komt!
Ik hoop dat een weekje op de camping voor ons wonderen gaat doen :D
Wel fijn dat we gewoon zo goed als gelijk lopen en in hetzelfde schuitje zitten! Kletst wel lekker!
Ik hou je in de gaten!! Enne sowieso voor het eind van het jaar moet het toch een keer raak zijn voor ons!! Duim duim...
Ik hou je op de hoogte van mijn 'status' haha!! (klik: vind ik leuk) grappje!

Fijne dag/avond nog ik zal zo even met mn hondje wandelen in de frisse lucht en dan nog 2 slaapdiensten en een late dienst komende week en dan gewoon 2 week en 5 dagen vrij!

Liefsss!!

Terug
Bovenaan