Mijn dochter voelde zich al een paar dagen niet lekker, maar ik wist niet precies wat er was. Ze had koorts, rond 39,5C en die ging niet weg met zetpillen. Ze voelde ook ontzettend warm aan. Maar ja, het is ook ontzettend warm buiten en binnen. Verder had ze last van haar doorkomende hoektanden en ik hoorde dat die best venijnig kunnen zijn. Tel daar een inenting van dinsdag bij op en ik dacht dat het gewoon een combinatie van factoren was. Wel sliep ze gisteren overdag, ook op de bank, en dat is voor mijn dochter natuurlijk heel bijzonder. Dat doet ze zelden, op de bank slapen al helemaal nooit. Ze was ook voor haar doen heel rustig, at niet en dronk nauwelijks. Vrijdagmiddag laat dacht ik dat ze juist weer iets opknapte, dus daar was ik blij mee. Wel ging ik er vanuit dat er weer een gebroken nacht aan zou komen, net als enkele nachten daarvoor.
Maar dat ze ineens zo ontzettend veel meer pijn zou krijgen, had ik niet verwacht. Een zetpil hielp helemaal niets, ze bruilde van de pijn. Om 1 uur de dokterspost gebeld en we mochten na een telefonisch gesprek inclusief wachten, van een kwartier langskomen. Uiteindelijk zaten we om 01:45 uur in de wachtkamer. Het was best druk en een ander stel met een baby zat al twee uur te wachten!!! Ik weet nog dat ik toen dacht dat ik gek zou worden als ik ook twee uur zou moeten wachten... Uiteindelijk hebben wij dus ook twee uur gewacht!!! Om 03:45 uur waren we eindelijk aan de beurt.
Ze blijkt een heel zware ooronsteking te hebben en een hoge luchtweginfectie en ze heeft antibiotica gekregen. Om 04:30 uur lagen we weer in bed... pfffff. Natuurlijk ben ik blij dat ze niets ernstigs heeft, maar leuk is anders....Wilde het even kwijt.
Maar dat ze ineens zo ontzettend veel meer pijn zou krijgen, had ik niet verwacht. Een zetpil hielp helemaal niets, ze bruilde van de pijn. Om 1 uur de dokterspost gebeld en we mochten na een telefonisch gesprek inclusief wachten, van een kwartier langskomen. Uiteindelijk zaten we om 01:45 uur in de wachtkamer. Het was best druk en een ander stel met een baby zat al twee uur te wachten!!! Ik weet nog dat ik toen dacht dat ik gek zou worden als ik ook twee uur zou moeten wachten... Uiteindelijk hebben wij dus ook twee uur gewacht!!! Om 03:45 uur waren we eindelijk aan de beurt.
Ze blijkt een heel zware ooronsteking te hebben en een hoge luchtweginfectie en ze heeft antibiotica gekregen. Om 04:30 uur lagen we weer in bed... pfffff. Natuurlijk ben ik blij dat ze niets ernstigs heeft, maar leuk is anders....Wilde het even kwijt.