Vanochtend 2 - 3 weken CB eind vd middag 1 - 2 weken?!

<p>Hey  </p><p>Even een vraag... ik heb 8 maart een miskraam gehad van een hele korte zwangerschap, nou voelde ik me weer duizelig en gevoelige borsten van de week vanochtend rond 12.00 CB digitale test gebruikt die gaf 2 - 3 weken zwanger aan ! Net nog even 1 gedaan gewoon even exyta nou geef die 1 2 weken aan.. ik heb alleen 2 boterhammen gegeten en niet heel veel meer gedronken komt het doordat ik miss net op de 2-3 zit en nu mijn urine iets minder geconcentreerd is? Door die miskraam heb ik een beetje angst.. </p>

Ik wil je geen valse hoop geven maar het kan ook zijn dat je nog hcg van je vorige zwangerschap in je lichaam hebt en dat het daarom nu langzaam minder word...

Ik zou uitgaan van 2? En misschien even contact leggen met de verloskundige voor een vroege echo (ook ivm je miskraam) maar dan moet je denk jk nog een paar weekjes verder zijn. Succes en hopelijk een goede zwangerschap!

Ja alleen heb ik voor de miskraam zeg maar al niet meer positief getest... die was al negatief voor mijn bloeding... ? ( ja zijn veel testjes door heen gegaan hihi)

Snap ik maar je moet toch proberen het wat los te laten - al is dat natuurlijker veel makkelijker gezegd dan gedaan. Je kunt nu niks.. alleen afwachten .. xx

Ja dat is zo... mag ik vragen wat jij zal adviseren om weer te testen? Over een dag of 4 ofso ? Het feit is dus eigenlijk wel dat ik gewoon zwanger ben toch ? het hormoon zit in mijn lichaam dat blijkt toch wel... ?

Terug
Bovenaan