Vanochtend 2 - 3 weken CB eind vd middag 1 - 2 weken?!

Haha natuurlijk mag dat maar ik ben geen zwangerschapstest-expert hoor! 
Ik denk dat je in ieder geval zwanger bent. Zou denk ik eerder contact opnemen met de verloskundige en kijken of je daar rond 7-8 weken terecht kunt voor een vroege echo (er vanuit gaan dat je nu 2 weken volgens de test dus 4 weken zwanger bent)
als je echt nog wilt testen zou ik even tot na het weekend wachten.. maandag of dinsdag ochtend...
diirt nog lang he?! Hahaha

sucves hoor

Hahaha dankje wel... 
Ja ik ben zo blij maar durf niet heel blij te zijn ivm met de vorige keer toen het fout ging... het is dan fijn dat iemand als jij ( ondanks geen zwangerschaps expert ) toch een adviesje te krijgen haha ! 
We gaan maar wachten en wachten en wachten... en lange dagen tegemoet haha maar als het goed zit zit het goed we gaan het zien dankje wel ! ?

Xx een vol verwachting onzeker meisje op dit moment ??

Is voor mij even geleden dat ik getest heb met deze test maar ik las in de bijsluiter toen dacht ik dat de weken altijd kloppen in de ochtend. Zou de bijsluiter nog even checken als ik jou was, dacht dat daar iets over in stond..  In de middag klopt het tekentje “zwanger” wel maar zegt het niets over je weken. Ik had in de middag toen ook een test van 2-3 weken en een dag later in de ochtend 3+

Bedankt voor de reactie juffielies ! 
Ja daar staat inderdaad met ochtend urine !
Nou had ik net voor 12 uur een bakkie koffie op maar verder nog niet heel veel en van middag 4 slokken water een nog een bak koffie en gewoon 2 boterhammen met jam misschien dat die daar door nu anders aan gaf... dat hoop ik maar.. ??

Terug
Bovenaan