Vanochtend zo gelachen !!

A

Anoniem

Guest
Mijn man neemt, nu we vakantie hebben, vaak 's morgens de ochtend-shift om 7 uur ...
Maar elke keer als hij de papfles heeft gegeven, dan wil Bram gewoon niet meer slapen, terwijl als ik het doe, hij er alweer na een uurtje inligt en nog 2 uur gaat slapen.
Vanochtend maakt hij me om 10 uur wakker (wat heerlijk !) en hij zegt dat Bram de papfles gewoon echt niet wilde ! Hij had nog 80 over. Ach ja, kan gebeuren. Op een gegeven moment kom ik beneden en zegt ie : kijk, daar staat de fles en kijk maar wat ie nog over heeft. Dus ik zit die pap eens te bekijken en het ziet er werkelijk smerig en dun uit. Ik vraag aan hem hoe hij die pap dan klaarmaakt. Nou, zegt ie, zoals je gezegd hebt, 180ml water en dan 6 eetlepels Bambix Groeipap erdoor heen. Ok, zeg ik, en verder ? Nee, verder niets, zegt ie. Ik zeg, vind je het gek dat hij die pap niet lust !!! Er zit geen opvolgmelk doorheen, dan wordt ie ook niet dik !!!!! Ik zou dit ook niet lusten hahahahaha
Dus ik hoop dat ie de volgende keer zich niet meer vergist !!!
Zijn dochter (17 jaar) paste gisteravond op en meldde dat hij zijn fles 's avonds al binnen 5 minuten op had ???????? Oh, zeg ik, ik snap het al, ze heeft de papfles met de 1-2-3-speen gebruikt hahahaha Ach ja, ook dat kan gebeuren.

Het is een heel verhaal geworden, maar ik vond het wel grappig

Groetjes, Sas

Dat zou hier ook kunnen gebeuren bij papa, haha. Toen onze oudste net geboren was ging hij hem eens verschonen. Hij was er binnen no-time mee klaar. Wat bleek, hij had helemaal geen luier aangedaan, alleen het rompertje en het broekje erover. En nee, Tijmen was toen echt nog niet zindelijk, hihi.

Héérlijk dat soort dingen! En papa zich maar afvragen of ie niet vaker thuis moet zijn omdat ie de fles niet drinkt, haha!
hier gaat het allemaal wel goed, maar ja, Marieke is nummer 3, dus dan mag het ook wel hè?

Sabine

Hier ook zo iets... Ik was van de week sávonds na het eten naar mijn paard en mijn man zou Thijs doen.
Kom ik na 2 uurtjes thuis zegt mijn man, ja ik heb hem maar op bed gelegd want hij was alleen maar aan het huilen en aan het zeuren. Ik zeg hoe kan dat nou ? heeft hij zijn flesje wel gehad? zegt mijn man ohja dat zou het kunnen zijn @#$^$^%&*&((&!!!!
We hebben hem maar gauw uit bed gehaald om hem lekker zijn fles te geven want hij had wel erg honger na 5 uur geen eten.

Groetjes Rianne, mama van Thijs

Whahahaha, wat een leuke verhalen. Die papa's toch.... alhoewel de mama's ook vast wel eens een foutje maken. Ik wel in elk geval.

Neuh, nooit!!!  
Vooral onze oudste moest het nogal eens ontgelden: nageltjes te kort, auw!, in bed laten vallen van een halve meter hoog toen hij nog erg klein was, oeps!, van de winkelkar gedonderd in de maxicosi...... Gelukkig heb ik hem nooit echt pijn gedaan, zou ik wel heel erg vinden. Hij neemt nu trouwens wraak, peuterpubertijd...... Bij Floor valt het gelukkig mee, oefening baart kunst, hihi.
groetjes van Ruth

wat moet jij gelachen hebben saskia en papa een beetje gebaald hihi...
ach zo leer je steeds weer van elkaar
ook papa's en mama's zijn nooit te oud om te leren...

liefs monique

Terug
Bovenaan