Vanochtend zo gelachen !!

tja ... en ik dacht nog wel een volleerd papa in huis te hebben gehaald hahaha. Hij heeft namelijk al een dochter van 17 en een zoon van 15(bijna 16). Maar ja, misschien is het allemaal wel te lang geleden ...

Grappig ja
Bij ons is het eerder andersom, haha. Toen ik lag te herstellen van de keizersnede leerde mijn man alles van de kraamhulp. Dus hij was van mening dat hij alles veeeeel beter wist en deed dan ik  Dat is inmiddels wel veranderd maar soms steekt het nog weleens de kop op.

Hij komt wel af en toe in de knoop met kleertjes, vooral wikkeltruitjes (hihi). En wanneer hij op woensdag thuis is heeft Suze soms een wat vreemde kleurencombinatie aan.

groetjes,
Karin

Nou Karin, het kon wel ons huis zijn waar je het over hebt. Grappig. Hier heeft papa ook alles als eerste geleerd. En die wees me dan vaker "terecht" op hoe dingen moesten. En hij is ook op woensdag vast thuis en dan heeft Quinn ook vaker een beetje aparte combi's aan.

Wat grappig!
Arnoud is ook altijd op woensdag thuis.
Laatst had Suze een legergroen rokje aan met een roze met wit gestippeld rompertje met groene biesjes (hele andere kleur groen). En roze sokken...  Ik vond het geen combinatie maar hij had juist zijn best gedaan om het bij elkaar te zoeken, hahaha. Ik moet er wel een beetje voor uitkijken dat ik haar niet meteen oppak en andere kleren aantrek. Dat heb ik een paar keer met een smoesje gedaan (oh, nou is haar shirtje helemaal vies! ) maar het begon op te vallen  Dus nu slik ik een keer en ze houdt die kleertjes gewoon aan.

groetjes
Karin

Precies. Dat doe ik ook. Gewoon lekker aanlaten en niks zeggen. Mijn vriend is ook nog kleurenblind, dus tsja... hij kan er ook nog weinig aan doen.
Laatst had hij Quinn met wat frisser weer een driekwart spijkerbroekje aangedaan. Wel sokjes en truitje met lange mouwen. Oeps..... niet opgelet en niet eens gezien was het antwoord toen ik er naar vroeg.

Terug
Bovenaan