vasa previa

Nou ChaCha81. Je hebt mensen die zwanger zijn en zeuren en je hebt mensen die serieus een punt hebben. Jij hoort tot de laatste en dan zeur je niet eens. Je lichaam kan het even niet aan. Doe het rustig aan en geef idd dingen uit handen. Als je het zelf kon, mocht had je het wel gedaan! Ik ben benieuwd hoe dit verder loopt. Spannend genoeg.

Pffff kan me voorstellen dat je daar enorm van schrikt! Niet fijn dat je dit allemaal voor je kiezen krijgt! Hoop dat je samen met je vk tot een plan komt die zowel voor jou als voor je kleintje veilig uitpakt!

Ik vind het belachelijk dat je daar niet uitgebreid over geinformeerd bent en dat je het zelf maar moest googlen! Ik vind dit echt heftig hoor! En je zeurt zeer zeker niet. Ik hoop dat alles goed afloopt met jullie allebei!

Zo das zeker even schrikken zeg..ik had er nog nooit v gehoord maar ze houden je vast en zeker goed in de gate en pak echt je rust..sterkte

Goed dat je er zelf achteraan bent gegaan!!(is natuurlijk niet zoals het hoort maar dat terzijde!). Probeer om je kalmte bewaren,rationeel gezien kan je er nu weinig aan doen, shit happpens en het wel erg zuur dat dit nu net jou moet overkomen.

Keizersnede heb ik zelf ook gehad ivm een stuitligging,vond het risico op zuurstoftekort te groot. Kan me voorstellen dat je een heel ander beeld van deze bevalling had, en dat je daar ook van baalt. Kennis is macht, eis een keizersnede.

Terug
Bovenaan