Lis is volgende week 4 maanden en krijgt al 2 papflessen op een dag. Toen ik daarmee wilde beginnen kwamen er uit allerlei hoeken adviezen niet doen, heel slecht voor de baby, slecht voor de darmen etc. Toch heb ik het geprobeerd, omdat Lis elke 2 uur voeding wilde en heel erg druk is. Ze vindt het geweldig! De gewone fles doet ze ruim 20 minuten over, de papfles (waar je zou zeggen dat het meer tijd kost, meer moeite) maar 5 minuten!!
Nu wil ik eigenlijk ook wel langzaam laten wennen aan hapjes. Zoiezo ga ik beginnen met aardappel. Dit omdat ze dan beter wennen aan andere smaken en minder zoet eten (zoals fruit wat het cb adviseert). Maar vinden jullie dat ik te vroeg ben?
Mijn instinct zegt dat Lis het wil, omdat ze veel kauwt en hapt. Maar ze kwijlt ook veel dus ze zou ook een tandje kunnen krijgen. Ik las in een eerder berichtje al dat een gebruiksaanwijzing inderdaad handig zou zijn
Groet tes
Nu wil ik eigenlijk ook wel langzaam laten wennen aan hapjes. Zoiezo ga ik beginnen met aardappel. Dit omdat ze dan beter wennen aan andere smaken en minder zoet eten (zoals fruit wat het cb adviseert). Maar vinden jullie dat ik te vroeg ben?
Mijn instinct zegt dat Lis het wil, omdat ze veel kauwt en hapt. Maar ze kwijlt ook veel dus ze zou ook een tandje kunnen krijgen. Ik las in een eerder berichtje al dat een gebruiksaanwijzing inderdaad handig zou zijn
Groet tes