Vast schema invoeren bij 1 maand oud (?)

Hoi hoi,

Ik werkte ook nooit met een bepaald schema, maar  er zat bij mij wel een bepaald regelmaat van wakker eten spelen slapen etc. Tijden verschilde bij mij ook heel erg. Ik geef ook borstvoeding. Ook bij mij kwam na een maand of 9 een bepaald schema.
De oudste heeft vaker beneden in een hangmat geslapen en de jongste heeft bijna altijd  in haar  eigen bedje geslapen. Soms sliepen ze in de wandelwagen als ik ging wandelen/boodschappen halen.

Het is gelukt, het is gelukt! Ik wist dat mijn grote jongen dit al kon. Na  2 nachten een klein flesje (60cc met 1,5e schep) kwam hij de 3e nacht pas om half 7. Ik kan dus beter de volgende ochtend zeggen!

Hij slaapt nu af en toe een nacht door en als hij wel komt dan probeer ik eerst de speen maar als hij dan zich dan nog een keer meldt omdat hij honger heeft geef ik hem een klein flesje. Ik heb het gevoel dat hij het wel prettig vindt zo en ik ook. Iedereen blij! :).

Ik ben zooooo trots op hem :)

Hai Pipstip.

Harstikke lekker joh... Kunnen jullie ook weer lekker de hele nachten slapen. Met een kindje in huis weet je pas echt hoe fijn  8 uur achter elkaar slapen eigenlijk is.

xxx
Mama van Navara

Terug
Bovenaan