vast slapen en enorm dromen..herkent iemand dit?

A

Anoniem

Guest
hello

jeetje mina zeg! ik slaap sinds een week mega mega vast en droom werkelijk alles aan elkaar..
hilarisch ook nog..

soms moe van het dromen haha

heb dit eigenlijk nooit en vroeg me af of dit een zwangerzijn symptoomje kan wezen?

liefs ester

het gebeurt idd vaak dat je heel erg gaat dromen als je zwanger bent, vooral als je al wat verder in de zwangerschap bent kan je heel veel gaan dromen.
dit is dus echt een "zwangerschapskwaaltje"

helaas, hier het tegenovergestelde, ik slaap maar 2,5 uur per nacht............wees maar blij dus, hoewel het natuurlijk geen nachtmerries moeten worden.......

Groetjes Rimke
29 weken zwanger

Hey esther,

Ik heb het ook hoor, droom hele boeken en films bij elkaar. Soms gaat het over kindjes en soms over dingen die ik echt niet kan plaatsen en de meest uiteenlopende dingen.

Het hoort bij zwanger zijn, alhoewel niet iedereen het heeft.

Groetjes Petra

aha!!

zie je wel.. dacht het al haha
droom werkelijk van alles en niet eens zozeer over kids of de dag wie ik gehad heb..
gewoon hele avonturen haha

ben nog maar 5 1/2 week dus dat beloofd nog wat!

xxx

hoi, heel herkenbaar, ik droom altijd al heel veel, in periodes, maar nu! alles wat ik hoor/zie/denk/voel/ruik komt wel terug in m'n droom. helaas ook regelmatig echte nachtmerries (heb ik anders ook wel, maar nu veel meer), word dan echt bang wakker, zo naar. hoop dat het minder wordt in de loop van de zwangerschap! op zich is het ook niet zo raar, je leventje staat ook even zo op z'n kop, dat moet toch ergens verwerkt worden...
groetjes sabine

Herkenbaar dit had ik tot vorige week ook wel met een onderbreking want moet zowieso minstens een keer per nacht naar de wc maar kan dus nu daarna niet meer slapen en meestal gebeurt dit rond een uur of vier. Val dan tegen een uur of  6 wel weer in een lichte slaap maar ja dan heb je er niet zoveel meer aan he!

Xxx

vast slapen doe ik niet want moet er om het uur uit om te plassen. maar goed dat zal wel met indalen te maken hebben. ben al bijna 37 wk, maar die dromen. die worden steeds gekker en enger. soms 3 op een nacht en dan echt met een bonkend hart wakker worden. kan er ook wel omlachen hoor. want ze zijn alleen eng op het eind hahah. de rest is hilarish.
klein voorbeeld. ik schakel me vijanden uit met een machinegeweer waar mga bellenblaas uit komt whahaah. om je te bescheuren.

tja het hoort er allemaal bij onder invloed van de zw. hormomen.

succes.

gr bambi

Terug
Bovenaan