vast slapen en enorm dromen..herkent iemand dit?

hahaha

lachen dit hoor!

ik denk dat ik ze maar eens opschrijf haha het is werkelijk niet te geloven wie er allemaal een rol mogen hebben in mijn droom..exen,acteurs,zangers..ET..BATMAN whahah ja echt!!
moet nu ook 1 keer per nacht naar wc sinds paar dagen maar of ik droom vrolijk verder of er komt weer een nieuw avontuur..
alles is spannend maar het idiote is ook dat alles een afloop heeft....

vraag me nu wel af of ik nu moe ben van de hormonen of van het slapen haha

hahaha ik heb dat ook. Heb de gekste dingen al gedroomd.

Vanmorgen droomde ik dat mijn vriend beneden voor het ontbijt hele kippen stond te bakken in een fruituurmandje. Dat gemend met cornflakes en ontbijtkoek....bleh..

Ik kon het zelfs ruiken in mn droom. Heb ook al over exen gedroomd idd en ook over schietpartijen en achtervolgingen in auto's. Maar dan speelgoedauto's waar we inpasten! Niet normaal he haha.

Mijn moeder heeft me een droomboek gegeven waarin ik alles kan gaan opschrijven. Ik moet er soms behoorlijk om lachen de volgende dag. Het lijkt me wel leuk het later nog eens terug te lezen allemaal. Nu maar hopen dat mijn dromen vannacht leuk zijn want ik begin morgen direct met schrijven hahaha.

Groetjes Petra

ook ik heb van die rare dromen...

Tijdje terug head ik gedroomd over de kleine...

Toen ik ging slapen was ze heel erg druk aan het schoppen...
Heb ik gedroomd dat ze ze hard aan het schoppen was dat je haar voetje duidelijk kon zien en teentjes tellen...
En ik was in een restaurant dus ik trots het iedereen laten zien...
Toen ineens trapte ze zo hard dat ze door mijn buikwand heen schopte...
Wij als een gek naar het ziekenhuis... Daar aangekomen keek de dokter ernaar en werd ik wakker...
Ik meteen aan mijn buik voelen of der voet nog wel binnen was....
Hahahaha...

Toen ik het tegen vk zei, zei ze tegen me je weet toch dat dat niet echt kan he....
moest wel om haar reactie lachen....

Gr Annelies

haha die is ook leuk ja.

Net nu ik wilde beginnen met schrijven in mn mooie dromenboek heb ik van vannacht helemaal niets onthouden

Zal je altijd zien he.

Droom ze!

Groetjes Peet

Het dromen begon bij mij al in de eerste week na de conceptie.
Het viel gewoon op normaal weet ik mijn dromen niet meer en nu tot in de vreemste details. Vooral over de bizarste onderwerpen, bijv. dat mijn hond ineens allemaal wonden aan zijn poten had. Gelukkig is dat nu minder maar dat komt vooral doordat ik nu slechter slaap. En elke nacht tussen 3 en 4 uur waker wordt.

Terug
Bovenaan