vd 15 eicellen, 13 bevrucht 2 hele mooie teruggeplaatst

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Bedankt voor jullie reacties.. Zaterdag was de terugplaatsing van 2 eitjes.

Er zijn 2 mooie eitjes teruggeplaatst..

Er waren deze keer weer helaas geen goede eitjes over om te bewaren..dus moet
gewoon lukken nu.

Dus op goed geluk maar weer..

En Inge ik ga je raad opvolgen..rustig aan doen. neem deze week ook een dagje vrij en ga me zeker niet druk maken op het werk..

Vraagje ook trouwens, zkh had gezegd dat ik zoiezo gewicht in de gaten moest houden en moest melden als ik buikpijn krijg.. voor eventuele oversimulatie..
Heeft iemand dit wel eens gehad en wat gebeurt er daarbij precies?

Heb tot nu toe nergens last van.. vorige week een beetje maar dat kwam nog door de puntie denk ik..

Leeuwtje

Hoi Leeuwtje,

wat goed jo twee eitjes ik hoop echt dat het lukt voor je ik heb geen ervaring met ivf want dat willen wij niet en mijn tweede iui is vorige week afgebroken want het zaad was te slecht dus nu gaan we zelf klussen tot januari en dan proberen we het nog een keer. wij hebben al een dochtertje van bijna 5 vandaar dat we geen ivf willen. ik ga voor je duimen dat ze mogen aanslaan net zoals bij inge.

gr. linda

Hoi leeuwtje,

Ga hard voor je duimen. Wel goed dat ze ze alletwee hebben teruggeplaatst. Bij ons in het ziekenhuis doen ze dat niet altijd.

Veel succes en doe maar rustig aan.

Liefs
Nicole

hai Leeuwtje,

Dat worden hele spannende weken dus voor je.
Zal heel hard voor je duimen en laat je inderdaad komende weken maar extra verwennen.

Liefs indy

hé leeuwtje,

wat fijn nieuws, 2 terug plaatsingen.
ik hoop met je mee dat het goed zal verlopen!!
suxes de aankomende dagen meid.

groetjes, jana.

Hoi Leeuwtje,

Ik ga onwijs hard voor je duimen dat de twee teruggeplaatste eitjes uitgroeien tot twee hele mooie baby's!
En inderdaad, doe het maar lekker rustig aan!

Liefs, Ibbeltje

JEEEEEEEE wat GOED ZEG!!!
2 mooie eitjes nog wel!! Dat is echt superrr!!!
Cynthia (schreef hier ook altijd) heeft overstimulatie gehad en moet nu bij de laatste poging weer opassen. HEEEL veel water drinken (3 liter per dag) en veel rusten. Zij is nu na de icsi helemaal thuis tot aan de nod om het risico uit te sluiten. Pas dus goed op jezelf.
Cynthia heeft trouwens een weblog dus als je meer wil weten kun je haar even een berichtje sturen: http://cynthia1975.punt.nl/

lfs ing

Terug
Bovenaan