vd trap gevallen:S

pffff ben nog bij aan het komen. ben een uur geleden vd trap gevallen en heb nu zo.n ontiegelijke pijn in me nek en harde buiken.
loop ook niks als te huilen voel me zo ellendig ineens.
ben blij dat me zoontje nu eindelijk even slaapt kan ik ook even rustig gaan liggen en hopen dat ik me dan starks toch wat beter voel.

sorry moest dit ff kwijt zit er ff helemaal doorheen

Ik zou voor de zekerheid even bij de VK langs gaan om te checken of alles nog ok is! Waarschijnlijk is er niks aan de hand, je buik kan wel tegen een stootje en als ik jou zo hoor hoef je niet met spoed naar het ziekenhuis maar is het meer schrik?

waarom vallen zwangere vrouwen toch altijd van de trap? Hoord dat er soms ook bij ofzo?

hoi hoi
dank jullie wel voor de berichtjes, heb even rustig kunnen liggen, en op zich gaat het wel als alleen dat de harde buiken aanhouden.maar ons meisje is goed druk en actief dus ga ervanuit dat er niet heel veel mis kan zijn.
was inderdaad meer schrik en stomme hormonen was me zo druk aan het maken om niks. was gewoon boos op mezelf dat ik vd trap was gevallen, terwijl ik er niks aan kon doen:S.

zucht al met al maar weer wat rustiger aan doen.

Misschien ook een stukje frustratie? Je wilt wel maar moet toch ineens een stuk voorzichtiger doen, zeker met traplopen. En dan nog gaat het een keer mis. Laat die hormonen maar even lekker razen, kan flink opluchten kwam ik gisteren zelf ook achter haha. Zouden met m'n ouders ergens heen gaan en ineens was ik alles zat, moest en zou naar huis gaan dus alles afgezegd en voor ik het wist zat ik keihard te janken in de auto en wilde ik gewoon niemand meer zien. Schiet mij maar lek want ik snap nog steeds niet waarom ik dat deed en wilde.
Dat je volop getrappel voelt is in ieder geval een goed teken! Vertrouw maar gewoon op je gevoel.

Hey meis!

Dat is even schrikken! Hoop voor je dat de harde buiken nu wel wat weggetrokken zijn, anders wel echt de VK bellen hoor!
Ik hoor ook inderdaad meer om me heen dat je valt als je zwanger bent, denk dat ons evenwichtsorgaan verstoord is hahaha.
Ik wankel ook nog wel eens, maar het gaat nog steeds goed.

Maar rustig aan doen en als je moet huilen gewoon lekker doen, is altijd beter dan heel boos worden.

dikke knuffel

he dat zal schrikken zijn geweest.... harde buiken is erg ververelnd maar kan geen kwaad, dat is gewoon de schrik... behalve als er een regelmaat in zit!

en dat huilen ... gewoon doen, lucht op.... dit is echt niet iets waar je wat aan kan doen hoor...

rustig aan

Terug
Bovenaan