vd trap gevallen:S

Hoi mama van Leroy, tot nu toe alleen maar meegelezen op de site, ik ben 9 september uitgerekend van ons 3e kindje. Afgelopen vrijdag ben ik gestruikeld en plat op mijn buik gevallen na een telefoontje met vk moest ik gelijk voor ctg en echo naar het ziekenhuis daar hebben ze me gelijk een nachtje gehouden om alles goed in de gaten te houden of er niets mis is met zowel het kindje als de placenta. Er is ook bloedgeprikt of er geen bloed van het kindje met jouw bloed is vermengt dit was bij mij licht verhoogt en is er vandaag nogmaals een echo gemaakt.Gelukkig is alles toch goed. Laat je dus ook goed controleren!!! ik hoop dat het goed afloopt voor je.

lieve dames
bedankt voor jullie bezorgde en lieve berichtjes!

vanacht een keer heerlijk door kunnen slapen, wat een genot.
de kleine is zoals elke ochtend weer lekker druk en de harde buiken komen gelukkig niet meer heelk vaak terug. ga vandaag dan ook lekker niks doen.
vanmiddag lekker het huis voor mezelf, manlief is werken en mijn zoontje word opgehaald door zijn vader. heerlijk genieten vanmiddag dus van de rust!

@ gerhannr3: oei zal ook voor jou ook wel schrikken zijn geweest. wel fijn dat ook jij snel terecht kon en dat ze je wat dat betreft heel goed in de gaten hebben gehouden, liever idd een keer extra gaan als te laat zeg ik maar.

Terug
Bovenaan