Vechten tegen de slaap....tips?

Misschien dat hij voor inbakeren idd wel wat oud is al, maar misschien een bakerzak? Is ook meteen lekker warm.

Kindjes slapen ca. 50 minuten en dan worden ze een beetje wakker.  En na 3 a 4  x zo'n cyclus  iets meer dan een beetje. En dan weer na 50 minuten en na 3 of 4 keer zo'n cyclusje weer een beetje meer, enz. Als ze licht slapen, maken ze geluid, mekkeren ze, willen ze opeens wel weer een speen, enz. Wij reageerden steeds als Esther dat deed. Toen we de deur dicht deden, konden we haar pas horen als ze écht ging huilen, dus niet meer jammeren. En toen bleek ze dus helemaal niet écht te gaan huilen...we hadden gewoon te snel gereageerd.

Ik ken je zoontje natuurlijk niet, maar ik zou het echt eens proberen om hem op zijn eigen kamertje te leggen. Hij zou het eerste kindje niet zijn wat dan opeens doorslaapt...
En anders je man 's nachts een flesje afgekolfde melk of evt kv laten geven zodat jij eens bij kunt slapen? Lijkt me dat jij met je bv wel genoeg gebroken nachten gehad hebt de afgelopen maanden...

Groetjes,

Eveline

Denk dat ik hem inderdaad maar gewoon op zijn kamertje ga leggen.
Ik had namelijk gelezen dat ze dit afraden voor de zes maanden wegens kans op wiegendood, maar die gok moet ik dan maar nemen.
Ik weet niet hoelang ik het nog aan kan anders...
En waar kun je zon bakerzak krijgen. bij de betere babywinkels, marktplaats of iets dergelijks?

groetjes diana

Inderdaad, je moet ook aan jezelf denken. En de kans op wiegendood is maar zo klein, zeker als je aan kamertje goed ventileert en bv geeft enzo. En ik dacht maar zo, overdag ben ik ook niet de hele tijd bij haar... Er kan altijd wel iets gebeuren, maar daar moet je niet vanuit gaan. Zeker niet als je er zelf aan onderdoor dreigt te gaan.

Bakerzakken kun je bestellen op www.bakerzak.nl, maar ik zou eerst kijken of gewoon op zijn eigen kamer slapen helpt, want ze zijn wel prijzig (E 40,-). Of misschien kun je hier een topic plaatsen en vragen of iemand er nog ééntje over heeft? Of, als je een groter maatje nodig hebt, op een forumpje 'hoger'? En marktplaats staan ze vast ook wel.

Succes!

Eveline

Terug
Bovenaan