veel aangekomen?

Niet iedereen praat er graag over, maar wat zegt jullie weegschaal?

Ik was voor deze zwangerschap 87 kilo en nu (met 30 weken) 96kg. Ik ben benieuwd of ik onder de 100 blijf.
Ik hoor trouwens in mijn omgeving dat het niet te zien is, dat ik bijna 100 kg weeg.
Nou, da's alleen maar leuk voor mij, haha.
Ik voel me verder heel goed, mijn  'rondingen' zitten vooral van voren.
Met het vocht vasthouden valt het ook nog mee gelukkig.

Groetjes Manda 30.2 en 96 kg

hoi manda,

ik ben nu 31,2 wkn en heb er al 20 kg bij was net voor de zwangerschap in een korte tijd 35 kg afgevallen en nu komt dat heel snel er weer bij, oet wel zeggen dat nu ik het dieet heb voor de suiker, ik niet meer bij ben gekomen, dus dat scheelt weer bij de andere 2 ben ik ook 25 kg aan gekomen.........

groetjes susanne

Hallo allemaal,

Ik ben vandaag 31 weken zwanger en ben 8 kilo aangekomen, weinig dus...dat was bij mijn andere twee zwangerschappen wel anders al ben ik de kilos wel snel weer kwijt!

Groetjes Brechtje

Hoi,

Ik durf er echt niet op te gaan staan... Tijdens mijn eerste zwangerschap was ik 30 kilo aangekomen, een week na de bevalling was ik 17 kilo kwijt.

Suzanne: ik was voor mijn eerste zwangerschap ook veel afgevallen, bij mij zat dat er ook binnen no time weer aan!

Groetjes Mammaloes

Hoi hoi
weet niet precies hoeveel ik ben aangekomen, maar is ongeveer 10-13 kg.
Bij Vera was het 18 in totaal dus ik mag er nog 5 haha. Zat trouwens wel snel weer in mijn eigen kleding maat, maar het duurde een maand of 3 voor de laatste kilo's er ook af waren.

groetjes daan

Als ik dit zo lees durf ik bijna niet te reageren...

Ik was bij mijn laatste bezoek aan de vk in totaal 7 ons aangekomen. Ik word elke keer dat ik daar kom gewogen, is standaard bij deze praktijk!

Dan moet ik wel zeggen dat ik voor de zwangerschap op 95 kilo zat, dus op zich ben iki er wel blij mee!
Volgens de vk is het ook niet erg, aangezien ik wel geond eet en mijn bloedwaarden goed zijn en de beeb goed groeit!

Sorrie meiden, maar ik mag niet klagen!

Liefs
Sas

he meiden,

ik woog voor mijn zwangerschap 61 kg, en nu weeg ik 69 kilo, dus 8 kilo erbij!!
En ik ben nu 30 weken zwanger, dus opzich valt het nog wel mee, denk ik, alhoewel er in die laatste 10 weken toch ook nog wel wat aan zal komen, maar goed we zien wel....
Tijdens mijn vorige zwangerschap waren het in totaal 17 kilo, dus ik denk dat ik daar dit keer onderblijf.... hoop het wel want heb er toch 9 maanden over gedaan om alles weer kwijt te raken...

x romaty

Terug
Bovenaan