veel aangekomen?

De eerste keer in de twintig kilo. De tweede keer 'maar' 15, maar ik sleepte nog wel 10 kg overgewicht van de eerste zwangerschap mee. De laatste keer dat ik mij gewogen heb (een paar weken geleden)  zat er  al 10 kg aan. Ook nu begon ik met overgewicht van de vorige zwangerschappen (ik woog 84 kg). Bij mijn verloskundige hoef ik gelukkig niet meer iedere keer te wegen. Onder de 100 kg blijven is de vorige keren gelukt. Hopelijk nu weer...  

Wat heerlijk om weer snel  in je normale kleding te passen! Dat is mij de vorige keren pas na een jaar gelukt. Ach...het is voor een goed doel. Ooit ben ik weer slanker (en rimpelig haha). Eerst maar eens de borst gaan geven  en het kindje goed voeden. Hongeren kan altijd nog.  

Groetjes Sacha    

Hallo Mama's.

Ik ben nu in totaal  8 kilo aangekomen. Maar ik moet eerlijk zeggen, dat ik nog niet op mijn oude gewicht zat van mijn eerste zwangerschap. ik moest nog 2 kilo kwijt. ( waar ik trouwens niks voor wilde doen, hahaha)

Ik ben benieuwd wat het eind van de bevalling laat zien.

Groetjes

Ik nu ruim 10 kilo, ben 31 weken zwanger. Maar ja de laatste weken komen er het meeste bij toch??
De vorige keer was ik bijna 30 kilo aangekomen maar dat had uiteindelijk met mn zwangerschapsvergiftiging te maken, het was bijna allemaal vocht. Voor ik uit het ziekenhuis kwam was ik alles alweer kwijt.
Dus ik ben allang blij dat ik niet zo dik ben als de vorige keer.

hallo!

Ik word iedere keer gewogen wanneer ik de verloskundige bezoek, dit doen ze standaard. Tot nog toe ben ik 10 kg aangekomen (32 weken zwanger), nu maar hopen dat ik de kilo's na de bevalling ook weer kwijt ga raken!!!
Gelukkig zitten al de kilo's op mijn buik,

Groetjes

hoi,

Was voor   de zwangerschap 64 kg nu 87 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Eet niet meer, niet vet, niet extra dus waar die kilo,s vandaan komen ?
bloeddruk netjes 100/70.
Merk het wel hoor dat gewicht erbij,,

knuffel poppie

Hoi meiden,

Ik ben van 53 naar 66 kilo gegaan, dus 13 kilo erbij. Ben nu 33 wk. 3 dg, dus nog 6enhalve week en waarschijnlijk nog wel wat extra gewicht  te gaan.
Vorige keer was ik in totaal 19 kilo aangekomen, ben benieuwd of ik daaronder blijf deze keer.
Overigens was ik toen ik deze keer zwanger werd 2 kilo lichter dan voor mijn vorige zwangerschap, dus ik heb nog wat 'reserve'-kilo's voor het geval ik toch sneller ga groeien dan verwacht.
Anyway, straks weer lekker lang borstvoeden en dan kom ik hopelijk weer accpetabel uit de strijd qua gewicht.
Veel succes allemaal nog met de laatse weken!

Groetjes,
mama_in_amsterdamzuid

Terug
Bovenaan