veel aangekomen

Hoi meiden,
Zijn jullie ook al zoveel aangekomen? Ik pas niet meer in al mijn broeken en ben al 4 kg aangekomen.
Van mijn vorige zwangerschap was ik ook al zoveel aangekomen en met veel moeite ging de helft er met sporten af.... Ik ben een beetje bang weer dik te worden. Hebben jullie dat ook?
groetjes
Elise

Hallo Elise, hoe ver ben je nu al dat je 4kg bent aangekomen? Ik zou zo gezond mogelijk eten als ik jou was. Ik ben pas 5 weken zwanger maar ik ben ook bang dat io veel ga aankomen daarom eet ik nu zo gezond mogelijk.

hoi hoi
ik heb er zelf ook wel een beetje last van ben nu 1 kg erbij.
ben echt bang dat ik dalijk echt gigantisch ben.
wat kun je het beste eten iemand suggestities
groetjes

Ik ben 5 weken en nog niks aangekomen thank god.
Elise volgens mij mag je gewoo. Blijven hardlopen als je daar zin in hebt tenminste.?.

Ricky je gewicht schommelt iedere dag voornamelijk vocht dat je nu 1kg bent aangekomen wilt nog niks zeggen. Eet volkoren en kleine porties probeer maar niet te snoepen en snacken en neem fruit tussendoor en let op drinken dat je niet iets drinkt waar veel suiker in in zit zo gaan de kilo's snelllllll...

Elise, ik ben niet aangekomen in kg, maar ik pas mijn broeken ook al bijna niet meer. Ze gaan met moeite dicht en ik ben pas 6 weken! ;)
Heb begrepen dat het de darmen zijn. Heb ook wel last van mijn stoelgang, gaat minder dan normaal :S

Wel een goed excuus om al een beetje te gaan shoppen haha!

Hoihoi,
Ik pas ook mijn broeken niet meer en ben bijna 9 weken.Ik weet van de vorige 3 zwangerschappen dat ik enorm was aangekomen en dat ik gewoon at wanneer mn lichaam daarom vroegalle 3 30 kilo aangekomen...woog daarvoor 50 kilo ,....dus dan weet je wel hoe ik eruit zag, soortig bowlingbal hahahaha.Het is allemaal goed gekomen na de zwangerschappen.Ik denk dat het gewoon aan je aanleg ligt hoeveel je aankomt en weer terug afvalt.
Gewoon eten wanneer je lichaam daar naar vraag en idd, weer leuk om te gaan shoppen:)
genietse!xxx Liefs nance

Terug
Bovenaan