veel aangekomen

hoi,
ik was bij de eeste zwangerschap veel aangekomen.
maar ben nou zo slecht in orde misselijk en moe in 1 week 3 kilo afgevallen. en dan heb ik nog niet eens gewerkt. en alleen maar op de bank en in bed gelegen. bij iedereen is het anders zo te zien.
liefs kathy

Ik ben nu 5 weken en nog niets aangekomen. Ik hou hetzelfde eetpatroon aan als voorheen, met enkele zwangerschap-aanpassingen. Regelmatig eten, veel fruit en groenten, veel water. Als ik zin heb ga ik gerust uit eten, want vind niet dat ik op een streng dieet moet om persé op gewicht te blijven, maar ik let wel een beetje op. Verder voetbal ik, maar weet niet hoe lang ik daarmee door ga. Tot het in de weg gaat zitten denk ik.

Hoi,

Ik was de eerste zwangerschap maar 6 kilo aangekomen. Ben al aan de zware kant zonder zwanger te zijn en was er ook erg bang voor, maar ik had geluk dat ik ontzettend verlangde naar zure dingen als augurken ( ik weet het erg cliché maar ik kon het echt niet helpen ). Nu draag ik al zwangerschaps kleren gewoon omdat ik het lekker vind zitten ik heb dus geen idee of ik ben aangekomen.

Ik was in mijn eerste zwangerschap bijna 20 kilo aangekomen, maar heb toen alles gegeten wat los en vast zat bij deze zwangerschap blijf ik gewoon gezond eten. dus ga ervan uit dat het niet meer dan 10 kilo is.

In de eerste weken ben ik ook al een kilo aangekomen, maar mijn borsten zijn ook al flink gegroeid (1 a 2 cupmaten)

He meis!
Ik heb geen idee, ik zal ook eens gaan wegen! Wel het gevoel dat de broeken wat strakker zitten maar het past nog wel... Ben benieuwd... Maar als je gezond eet dan zijn het toch kilo's die je er na de zwangerschap makkelijker af krijgt?

Hartstikke bedankt voor jullie reacties. De een komt wat sneller aan dan de ander is mijn conclusie. Ik wijk weer eens een keertje af van de norm./ Als ikhet er maar af krijg na de bevalling, dat is met de eerste niet gelukt.
groetjes,
Elise

Terug
Bovenaan