veel afscheiding , zwanger????

Hey iedereen

Ik kan morgen testen want morgen zou mijn NOD zijn maar heb de laaste dagen veel last van witte afscheiding en ook wel een beetje pijn aan mijn buik en maar met vlage dat ik een heel klein beetje misselijk ben verder ben ik de afgelopen week ook wel meer moe als normaal( heb het ook wel erg druk gehad)  maar heb verder geen pijn aan mijn borsten of zo.
zou het toch kunnen dat ik zwanger ben? heeft iemand ook wel die afscheiding gehad en bleek toch zwanger te zijn? zou het verstandig zijn om morgen gelijk te testen. ben zo benieuwd!!

groetjes mas

Hoi Mas,

Ik ben absoluut geen kenner op dit vak hoor, laten we daar even duidelijk over zijn, ben namelijk niet zwanger (of geweest). Maar volgens mij is het bij iedereen anders wat je voelt (of niet voelt) als je zwanger bent. Het zou dus best kunnen zijn dat je zwanger bent. Het niet voelen van je borsten wil niet zeggen dat je niet zwanger bent.
als ik jou was zou ik gewoon lekker testen vandaag of morgen, dan weet je het zeker!
Ben erg benieuwd!
Nou, in ieder geval veel succes!
laat het het weten als je getest hebt?

Ik duim voor je.

Liefs,
Ellen.

Hoi Mas,

Ik heb nu al 2 kinderen en bij beiden had ik veel afscheiding tijdens mijn zwangerschap. Het kan dus een zwangerschapskwaaltje zijn. Wij zijn nu bezig voor een derde. Ik hoop in ieder geval voor je dat het inderdaad een kwaaltje is. Laat je het morgen nog even weten?

Liefs,
baby09

hoi hoi,

Toen ik zwanger was van de eerste was ik op vakantie.
Ik weet nog dat ik moest worden in de vakantie,   had toen ook erg last van veel afscheiding elke keer dacht ik onee ben geworden.
Maar achter af bleek ik gewoon zwanger tezijn.

En test al gedaan? laat je het ons weten :)

gr Knorretjuh

hey hallo,

Ik ben Joepie en zit nu in de 2e ronde voor ons eerste kindje...

vrijdag is m'n NOD...heb de laatste tijd veel kwaaltjes
- krampen
- gevoelige tepels
- bultjes op m'n tepels
- veel plassen
- vreemd gevoel onderin m'n buik...
- zere onderrug af en toe

Nu ging ik gisteravond naar de wc en toen veegde ik lichtroze
afscheiding af...ik zei al tegen m'n vriendje, oh, ik word ongesteld,
toen heb ik een tampon in gedaan en tegen 4.00 vannacht werd ik
wakker en toen heb ik hem uitgehaald, weer een beetje lichtroze
afscheiding...toen heb ik niks nieuws ingedaan en toen ik vanmorgen
wakker werd had ik nergens last van!
Kent iemand dit???

Ik maak mezelf helemaal gek, want het wachten duurt toch wel heel
erg lang...soms heb ik het gevoel dat ik het mezelf allemaal wijs maak,
maar het gebeurt toch echt! Wat denken jullie??

(ben trouwens 25 jaar)

Alvast bedankt voor jullie antwoord!

Liefs Joepie

Hallo ook ik maar ff in me voorstellen. Ik ben Nathalie, 24 jaar en wij zitten in ronde 2 van ons 1e kindje. Ook ik heb de nodige kwaaltjes en sinds een paar dagen ook best veel afscheiding.

Sinds vorige week zondag buikpijn, af en toe krampjes, gewoon heel apart gevoel in mijn buik en best moe steeds. Maar sinds een paar dagen:
- buikpijn/apart gevoel in mijn buik (steeds meer)
- moe
- misselijk (met vlagen, werd bijv. gisterochtend misselijk wakker)
- harde ontlasting
- afscheiding
- soms moeite met uit mijn ogen kijken
- meer plassen
- andere eetlust
- opgezette buik

Nou zo was het wel ffies, hahah. Vanmorgen getest uitslag: negatief. Dit kan natuurlijk te maken hebben met dat het nu dag 27 is en ik gewoon te vroeg ben (maar deed het met een reden, wou eigenlijk nog paar dagen wachten met testen)

Vandaag had ik hydro therapie, werd ineens draaierig en misselijk in het water. Dus ik ff rustige, maar alleen de dijning van het water maakte me al meer duizelig. 20 minuten op het bankje aan de kant gezeten en me toen maar aangekleed. Maar voel me de hele dag echt niet lekker. Rara hoe kan dit?

Gr. Nathalie

Hallo dames!

Ik zal me even voorstellen. Ik ben 31 jaar en zit in de eerste ronde na een mk. Ben vorige keer in de 4e ronde zwanger geworden. Mijn nod is aanstaande zondag, 27 april.

Ik heb sinds een paar dagen ook in ene last van witte afscheiding. Kan me bij mijn vorige zwangerschap niet herinneren dat ik dat gehad heb. Had toen wel last van pijnlijke borsten en dat heb ik nu ook niet. Nu wel weer veel steken in mijn borsten en onderbuik.

Heb ook weer ontzettend last van niet naar de wc kunnen. Ben al een aantal dagen niet geweest en heb (denk ik daardoor) ook een hele opgezette buik. Dit herken ik wel van mijn vorige zwangerschap want toen had ik daar ook ontzettende last van in de week voor mijn nod.

Was vanmorgen na het douchen ook weer heel licht wat misselijk. Dit ging zodra ik de douche uitstapte en frisse lucht kreeg, eigenlijk meteen weer over. Dit herken ik ook van mijn vorige zwangerschap.

Kortom, het kan alle kanten op. Mijn ervaring is dat je lichaam je ook behoorlijk voor de gek kan houden dus ik durf niet te veel te hopen dus doe ik dat maar een klein beetje hihi.

Van roze afscheiding heb ik geen last maar misschien is dit de innesteling? Alhoewel dat volgens mij eerder is toch?

Lisa

Terug
Bovenaan