veel afscheiding , zwanger????

Hoi Nathalie,

Ja, inderdaad vervelend maar ik heb het gelukkig heel snel een plekje kunnen geven. Enige vervelende was dat het bij mij na twee keer cytotec (dat zijn tabletjes die ze inbrengen en die weeen opwekken waardoor de mk eruit komt) nog steeds niet 'schoon' was en ik daardoor alsnog een curretage moest. Uiteindelijk ben je er dan langer mee bezig dan dat je ooit zwanger bent geweest.

Ik kwam erachter bij de eerste echo van 10 weken. Het bleek dat het embryo bij 5/6 weken gestopt was met groeien.

Nu dus weer in de 1e ronde en jeetje wat is dat toch weer spannend. Heb er wel een goed gevoel over dit keer. Als ik zondagavond nog niet ongesteld ben, ga ik denk ik vlak voor het naar bed gaan testen. Denk niet dat ik langer kan wachten....hihi.

Ik duim voor jullie allemaal!

Lisa

Hallo dames

Waren bij iedereen de signalen maar gelijk (dan weet je waar je aan toe bent!)
Ik hoor en lees zoveel verschillende "klachten". Voel zelf niet zo heel veel; wel raar gevoel in buik, maar kan ook komen omdat ik er teveel mee bezig ben (1e ronde 2e kindje).
Was bij 1e wel heel erg misselijk al in week voor NOD. was toen 1e ronde raak.
Na mijn eerste zijn mijn ongesteldheidsklachten veel erger geworden. Zal wel hormonaal zijn. Weet niet of dat ook geveolgen heeft voor zwangerschapskwaaltje.

Toch maar doorgaan met wachten!
Groetjes

Jeetje Lisa dan hebben jullie maar kort mogen genieten van de zwangerschap. Hopelijk snel zwanger van een gezond wondertje! Test je voor het naar bed gaan, niet 's ochtends?

Ik voel me echt niet lekker vandaag, word beetje gek van de ''pijn'' in mijn buik. Mijn eetlust veranderd steeds meer, soms last van geurtjes. Krijg steeds meer kwaaltjes of sterkere kwaaltjes. Misschien moet ik niet zo piepen dit is ronde 2 van ons 1e kindje en moet ik gewoon meer geduld hebben, dit is immers dag 27. Dus klein beetje hoop heb ik nog wel ondanks negatieve test. Maar moest het gewoon weten ivm behandeling bij chiropractie, ik had liever nog ff gewacht met testen, want zat niet wachten op dit teleurstellng. Gelukkig voel ik me niet zo mega rot als ik had verwacht, mijn buik houd me wel bezig!

Liefs Nathalie

Hoi Nathalie,

Ja, wij hebben vorige keer ook 's avonds getest. Toen was ik een dag overtijd. Heb nu wel andere testen dan vorige keer dus zou eens moeten checken of je bij deze perse 's ochtends moet testen. Ga ik straks meteen even doen!

Wat balen dat je voor jezelf het gevoel hebt dat je zwanger bent maar dat de test negatief is. Kun je niet gewoon tegen de chiropractor zeggen dat je misschien zwanger bent. Hij/zij zal vast wel weten wat er dan wel of niet mag. Ik zou het zekere voor het onzekere nemen want voor hetzelfde geld heb je over een paar dagen een positieve test in handen. Dat zou zo maar kunnen.

Ik hou last van steekjes in mijn onderbuik en moelijk naar het toilet kunnen. Oh, wat hoop ik dat dat allemaal goede tekenen zijn! hihi.

Lisa

Terug
Bovenaan