Veel bloed verlies.... maar toch een hartje..!!!!!!!!!!!!!!!

Hallo allemaal,

Heb verschrikkelijlke 2 dagen meegemaakt....

Stond ik vrijdag in de keuken, voel ik ineens een warme golf, ik dacht jeetje plas ik nou in me broek???   Ik naar het toilet daar aangekomen schrok ik me eigen rot..   zoveel bloed maar geen buikpijn.

Ik de verloskundige gebeld, mocht gelukkig gelijk komen en ze heeft gelijk een echo voor me geregeld voor maandag ik dacht nog grrr   jeetje moet ik nog een heel weekend wachten, ze stelde me een beetje gerust want ik had geen buikpijn. had namenlijk donderdag avond gemeenschap gehad dus ze zei dat het waarschijnlijk daar door kwam.

Oke alles goed en wel, ik naar huis rond 5 uur stopte het bloeden gelukkig dus had goede hoop.   beetje op de bankgehangen en bent afgelopen nacht rond 1 uur naar bed gegaan..   toen voelde ik het weer. jeetje weer zoveel bloed maar nog steeds geen buikkramp, nou geloof me ik heb nog nooit zo'n slechte nacht gehad als deze.

toen ik vanmorgen wakker werd had ik wel buikramp jeetje ik klapte bijna dubbel, en echt het leek net alsof iemand een kraan open zetten tussen me benen, het was nog erger dan vrijdag.

tijdens het douche kwamen en ook stukken mee, en dacht oke nu is het toch einde verhaal.   Ik het spoednummer van de verloskundige gebeld, na mijn verhaal gedaan te hebben heeft ze gelijk het ziekenhuis gebeld en geregeld dat ik gelijk kon komen..

Kom ik daar op de spoedeisende hulp en een assistent propt er gelijk een infuus in, en nam 5 buisje bloed af   ( en ik stond al te tollen op me benen) ik dacht nee niet nog meer bloed ik voel me al zo draaierig. ik vroeg waar het voor was en ze zij jah dat kan je straks gelijk naar de ok voor een curratage.   ik dacht nog oke dit gaat me allemaal een beetje te snel maar heb me mond gehouden en heb het maar over me heen laten komen.

toen de gynacoloog er was gingen we naar een kamertje waar een echo apparaat stond, ik kreeg een inwendige echo.....     En toen opeens jahhhhhhh     daar was tie dan het Hartje klopte...   en hij heeft ook nog aan me baarmoedermond gevoelt en die was goed gesloten gelukkig..

Hij zei dat hij ervan overtuigt was dat het gewoon tot een goed einde zou komen..

Maar waar nou al dat bloed vandaan komt is een raadsel..

Het is natuurlijk nog wel afwachten of het allemaal goed blijft gaan maar ik blijf positief denken

Zo zie je maar dat het niet altijd mis hoeft te gaan...!!

Heel veel geluk allemaal

Groetjes mirjam

oh Mirjam, wat een naar verhaal! Gelukkig goed afgelopen, maar wat moet je ongerust zijn geweest! Daar zit je dan met je, wat was het snel raak!
Fijn dat het toch goed zat!
Liefs suzan

Hoi Mirjam,

Wat een stress joh, ik ben heel blij voor je dat het toch nog goed lijkt te gaan.

Ik zit nu ongeveer in hetzelfde schuitje. Gisteren ineens kramp, het leek vooral op lucht dat ergens dwars zat. Ben naar het toilet gegaan en daarna op bed gaan liggen. Toen ik opstond en ging douchen ben ik wat bloed verloren en even later op het toilet ook nog wat. Daarna werd het alleen maar minder, vannacht niets verloren ook geen kramp gehad. Nu net vanochtend op het toilet een heel klein beetje. Het voelt niet echt als een miskraam (ik heb er al drie gehad) maar ik maak me toch enorme zorgen.
Woensdag a.s. heb ik een eerste echo.
Wie duimt er voor me=

Maaike

Hoi Mirjam,

Wat een nare ervaring zeg !
Wat raar dat ze meteen over dat cureteren begonnen tegen je......

Gelukkig is het goed afgelopen en heb je een kloppend hartje gezien !
Is het bloeden inmiddels gestopt?

@ Maaike, duim voor je hoor !

Groetjes Charly.

Mirjam, wat een verhaal pffff wat een stress moet jij gehad hebben!! Maar....het hartje zien kloppen!! Een betere bevestiging kan je niet hebben natuurlijk!!!

Maaike; ik zal zeker voor je duimen! En vaak zit je eigen gevoel altijd wel goed!!!

Jeetje Mirjam, wat een heftige ervaring!
Kan me voorstellen dat je je heel onzeker hebt gevoeld. En waarschijnlijk nog wel.

Gelukkig wel een kloppend hartje, dat is toch heel goed nieuws?
Gaan ze nog verder onderzoeken waar al dat bloed vandaan kwam, of is dat niet nodig? En mag je nu ook wat sneller voor nog een echo voor controle?
Hoe is het inmiddels met het bloedverlies.

En Maaike; ik ga zeker voor je duimen! Wat naar dat je weer bloedverlies hebt. Na 3 miskramen mag het wel een keer goed gaan toch?! Meestal zegt je gevoel genoeg, en dat was wel goed zij je! Ik duim voor je mee.

groeten mama van Nienke

hoi,
misschien een raar idee maar misschien waren het 2 kindjes (of meer) en is er 1tje blijven leven, waarvan je dus het hartje hebt gezien? Ik hoop voor je dat t goed blijft gaan! Gr Debbie

Hoi mirjam,

Wat een geluk dat het allemaal goed is gekomen. Ze houden je nu zeker wel extra in de gaten?? Dankzij jou verhaal krijg ik ook weer wat meer hoop!!

Liefs Jen

Terug
Bovenaan