Veel bloed verlies.... maar toch een hartje..!!!!!!!!!!!!!!!

Hey allemaal,

Bedankt voor jullie lieve reacties....
Ben nog stteds aan het bloeden en heb net het ziekenhuis gebeld voor een vervolg afspraak want die gynacoloog wou me volgende week nog terug zien, volgende week maandag de 23ste mag ik voor controlle...

maar nu zit ik met een probleem, eigenlijk had ik vandaag al een egho gepland staan voor 11.15uur de gynacoloog zei dat ik die maar af moest bellen omdat je toch bijna niks zie...  hmmm   ik heb bij hem toch ook een hartje gezien!!! ( dacht ik).   die afspraak voor vandaag is niet in het ziekenhuis maar ergens in een gebouw bij een fysio.

Zal ik gewoon gaan of niet?  

Jah ik heb besloten...     hahah   ik ga gewoon ben veelste ongerust en toch wel heel erg nieuwschierig...

Jullie horen van mij..!!

Liefs mirjam  

quote: knutseljuffie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-03-2009 08:33:21'));

Hoi mirjam,

Wat een geluk dat het allemaal goed is gekomen. Ze houden je nu zeker wel extra in de gaten?? Dankzij jou verhaal krijg ik ook weer wat meer hoop!!

Liefs Jen

Laat de hoop niet varen meis..   blijf positief het komt vast allemaal goed..   de gynacoloog zei dat meer vrouwen dit hebben.. echt geloof me.

Sterkte

Gelukkig dat je een kloppend hartje zag!
Maar zouden het er inderdaad geen 2 geweest kunnen zijn?
Probeer er in ieder geval lekker van te genieten.
Enne ik zou ook lekker naar die geplande echo gaan hoor ;)

Hoi Mirjam,

Tjemig zeg wat heb jij vreselijke dagen gehad!!! ben zo blij voor jullie dat jullie het hartje hebben gezien.
Enne...ik zou ook gewoon vandaag de echo laten staan, dan heb jij weer even meer zekerheid!! Is je goed recht! Succes en houd ons op de hoogte.

Knuf Tink

Wat n schrik Mirjam!!!
Ik dacht ook gelijk: misschien waren t er wel 2???
Maar aangezien je baarmoedermond gesloten was...das dan wel weer gek denk ik.
Wat zal je blij geweest zijn toen je dat hartje zag kloppen! En zo zie je maar hoe goed t is dat ze toch eerst nog een echo maken he?
Nou hopelijk blijf je nu verschoond van al die schrik en kun je nu gaan genieten van de resterende 7,5 maand!

Terug
Bovenaan