Veel bloed verloren...

Wat moeten jullie geschrokken zijn. Goed om te lezen dat het bloeden weer gestopt is. Hoop dat het zo blijft.
Neem je rust.

Liefs

Hoi,

Gaat het weer een beetje? Het kan namelijk ook gewoon een geknapt hematoom (soort bloeduitstorting) zijn. Bij mij zit er zo'n hematoom ergens in mijn baarmoeder volgens de echo, alleen gebeurt er niets mee! Gynaecologe vroeg of ik al veel bloed verloren was, maar dat is dus niet zo. Raar hoor, nou ja, hoop dat het bij jou ook zoiets is!

Jeetje meid, heftig is dat hé... Gelukkig stopte het bij jou snel! Komt vast helemaal goed, heb je nog een echo gehad?

Ik heb het vorig weekend zoveel bloed verloren, en het is nu nog niet over...

hoi lieve dames,

Het gaat gelukkig nog steeds goed.
Waarschijnlijk is er een bloedvat geknapt.
Ik ga er nu maar van uit dat met de baby ook alles goed is.

Ik vind het nog wel heel spannend, want wat als zoiets een keer gebeurd op mijn werk, of buiten de deur.
Ik mocht van de verloskundige altijd het spoednummer bellen. Maar omdat alles goed lijkt te gaan bel ik nu gewoon dinsdag.
Even overleggen of dit iets eenmalig was of dat dit vaker voor kan komen.
In mijn vorige zwangerschap had ik ook een bloeding, dus misschien ben ik er wel gevoelig voor.
Alleen was dat in week 23, nu in week 10. Ik moet dus nog heel lang zwanger zijn en hoop echt dat dit iets eenmalig was!

Liefs Maartje

Terug
Bovenaan