Veel bloedverlies en 5 weken zwanger

<p>Hoi,</p><p>Vandaag ben ik 5 +3. Ik heb sinds vannacht heel veel  helderrood bloedverlies en ook krampen. Het zijn geen stolsels ofzo.</p><p>Ik maak me heel veel zorgen.</p><p>Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben? Kan het nog goed komen? Of wordt dit sowieso een miskraam?</p>

Ik had wel tijdens mijn eerste zwangerschap rond de tweede menstruatie periode wat bloed een week lang, maar dat waren elke dag maar een paar druppeltjes. Ik zou idd contact zoeken met je vk. Misschien kan je dan volgende week voor een echo.

Hee, wat rot! Nog bloedverlies gehad overdag ?Hier als het goed is vijf weken vandaag zwanger.. al 3 keer een inlegkruisje (niet helemaal vol) donker bloedverlies gehad.. ik vind het ook spannend. Ik lees graag mee naar ervaringen. Ben zelf van plan even de verloskundige te bellen, volgende week heb ik wel al de echo staan..

Klinkt niet echt goed maar het kan ook niks zeggen, ik heb ook veel bloedverlies gehad en buikpijn tot ongeveer week 7. Zelfs met stolsels.. en toch een mooi kloppend hartje gezien 2 weken geleden ! ❤️ over 2 weekjes mag ik weer, maar het blijft spannend. Ik zal toch even de VK bellen. Misschien dat je eerder mag komen!

Bij beide zwangerschappen dacht ik 3/4 weken minder lang zwanger te zijn omdat ik dacht gewoon ongesteld te zijn geweest. Was beide keren echt een menstruatie hoeveelheid. Bleek echter beide keren al gewoon zwanger te zijn. Het komt niet veel voor, dus wil geen valse hoop geven natuurlijk, maar het kan.

Hee! Jaa de verloskundige zei dat we niet zoveel anders kunnen doen dan afwachten tot de eerste echo. Dat is de 10e.
Ik verlies vandaag nog steeds bloed. Echt zo verdrietig!

Vandaag helaas dag 3 van het bloedverlies. Het is ook best veel. Het stroomt er niet echt uit, maar het is meer elke keer met plassen dat het rood is. De verloskundige zei dat we niet zoveel kunnen doen dan afwachten tot ik net 7 weken ben. 

Terug
Bovenaan