Veel bloedverlies en 5 weken zwanger

Wow echt? Had je ook krampen? Ik had vandaag ook beetje stolsels. Kan me gewoon niet voorstellen dat het hartje gaat kloppen/nog klopt met zoveel bloed. Maar hoop het zo!

Ja ik heb zelf toen ook gewoon krampen gehad alsof ik ongesteld was. Die zijn bij mij altijd vrij hevig. Ik hoop het ook heel erg voor je! Heel veel succes, ik duim voor je!!

Hoi,
Ik heb dat helaas ook, vorige week vrijdag een positieve test. Vanaf zaterdag bloedverlies met afvegen en afgelopen dinsdag een groot stolsel verloren en heb dat nu nog steeds. Ik denk dat ik dus een mk heb gehad, woensdag een echo om te zien of dat inderdaad zo is. Vreselijk die onzekerheid dus ik snap je zorgen volkomen, voor mijn gevoel is het bij mij iig helaas niet goed gegaan. Maar je leest ook verhalen dat het geen kwaad kan.. helaas zit er niks anders op dan afwachten. Veel sterkte!

Ik heb een miskraam gehad bij 5,5 weken. Voor mij zag het eruit en voelde het als een gewone ongesteldheid. Dus geen stolsels en krampen.

Als ik niet wist dat ik zwanger was, dan had ik het gewoon gezien als een menstruatie.

Ik hoop zo voor jullie positief nieuws!! Ik heb vandaag een echo gehad, had een week bloedverlies, het begon met donker bruin en het eindigde met veel bloed verlies en stolsels (het bloed voelde ik gewoon vloeien, akelig en dacht zeker een mk te hebben. Er was een kloppend hartje en alles goed nu.. dit kwam niet vaak voor. De oorzaak weten ze niet, het kan een tweeling zijn geweest. Hoop dat jullie ook een goede echo hebben binnenkort!!Veel succes en sterkte met wachten?

Terug
Bovenaan