Veel bloedverlies of miskraam?

<p>Hoi hoi, </p><p> </p><p>Heeft iemand ervaring met bloedverlies?</p><p> </p><p>Ik zou gisteren 6 weken zwanger zijn. Ik ben na mijn NOD gewoon ongesteld geweest, waardoor ik niet wist dat ik zwanger was. Ik kwam hier bij 5+3 achter met drie zeer positieve testen. Vanaf die dag had ik echter ook helderrood bloedverlies. Nu bij 6+1 heb ik dit helderrode bloedverlies nog steeds. ”s avonds en ’s ochtends is het meer dan in de middag. Soms voel ik het eruit lopen en soms niet. Ik gebruik twee inlegkruisjes per dag. Ik had drie dagen ook een zeurende pijn in mijn onderbuik, vooral als ik in bed lag. Nu is dat over. Ik heb verder geen zwangerschapsverschijnselen. Mijn botsten waren gevoelig, maar dat wordt minder lijkt het. Ik ben enorm bang voor een miskraam, maar de verloskundige maakt nog geen echo, ik hoop deze week wel.</p><p> </p><p>Ik kan er alleen met m’n vriend over praten, dus vandaar mijn berichtje hier ? </p>
 
Vreemd dat de verloskundige nog geen echo maakt. Misschien ook omdat ze rond de 6 weken niet veel kunnen zien hoor en ze je niet extra ongerust wil maken. Toch klinkt het niet zo fijn al dat bloedverlies. Ik zou toch aandringen op een echo aankomende week! Heb je nog een keer getest? Is het streepje nog net zo dik?? Of neemt dat ook af? Ik duim voor je dat alles goed gaat komen. 
 
Hoi 
ik heb wel laatst een miskraam gehad en ik had geen bloedingen , daar in tegen een kennis van ons heeft 9 mnd bloedingen gehad , en toch heeft zij een gezonde dochter ! 
Wel raar dat de verloskundige niet even wilt kijken , want ze kan nu al zien of er een vruchtzakje etc zit . ... heel veel succes 
 
Sterkte met je miskraam! Ik heb dit 2 weken geleden meegemaakt? 2 dagen voor NOD een positieve test omdat ik gewoon voelde dat ik zwanger was en 5 dagen later ging het mis. En het was niet erg veel bloed dus ik had nog een inimini beetje hoop. Maar afgelopen dinsdag was er niks te zien op de echo. het is echt niet leuk om dit mee te maken. Je weet dat de kans er is dat het mis kan gaan maar je houd er geen rekening mee.. hoop dat je steun kan vinden bij je vriend. Want zet je wereld helemaal op zn kop. En dan nog niet te beginnen over de hormonen die van zwanger naar niet zwanger gaan. Sterkte x
 
Dames, wij hebben donderdag ook te horen en te zien gekregen dat het hartje gestopt is met kloppen.
Suuske en spvh verliezen jullie nog steeds bloed?
Rosybo, jij dus ook geen bloedingen, ik ook niet, hoe is het bij jou verder gegaan??
 
Terug
Bovenaan