Veel bloedverlies of miskraam?

Ja bij mij stopte het met 8 dagen. 4 Dagen rood. En daarna bruin.. maar ik was ook maar net 4.5 week zwanger ik denk dat dat ook wel verschil maakt met de duur en de hoeveelheid. veel sterkte! Hoop dat het snel stopt bij jullie
 
Ik heb pillen gekregen om mijn miskraam op te wekken , na 4 dagen heftig bloed verlies , op 9 mei controle gehad , ze zeiden dat alles weg was er zat een nog een kleine strook van bloed maar dat zou met mijn eerst volgende menstruatie moeten verliezen . Op 15 mei weer heftig vloeien Z-H gebeld , ach meid maak je niet druk dit is je menstruatie ... ok dacht ik ff door bijten ... op 29 mei weer heftig vloeien ( nu waren we op vakantie om ff bij te komen van alles ) ben toen met spoed gecuretteerd omdat ik me zo rot voelde en er zat een stuk weefsel van 3 cm vast ... nu heb ik gelukkig weer een eisprong gehad en weer een normale menstruatie ... nu hopen dat ik weer snel zwanger mag raken ... maar een miskraam is echt wel heftiger dan ik ooit had verwacht 
 
Ja 5 weken na de curretage een menstruatie en toen 30 dagen later weer menstruatie maar wel op 19 juli een eisprong ... 
 
Terug
Bovenaan