Veel dagen tussen ovutest en ongi??

Nou vandaag de echo gehad. Iets eerder dan gepland ivm bloedverlies. Maar de echo was goed!! Ben vandaag 7 weken en 4 dagen zwanger en het hartje klopt!

Blijft onwerkelijk maar het is echt waar!!

Bedankt voor jullie medeleven!

Groetjes Janneke

Ow Janneke,

Wat moet dat ontzettend heerlijk voelen.
7 weken en 4 dagen zwanger en een kloppend hartje.
Gefeliciteerd met de goede echo meid.
Ik hoop zo voor jullie dat alles goed mag blijven gaan en dat jullie ondanks alles toch zullen kunnen genieten van het mooie wonder wat zich afspeeld in je lichaam.
Wanneer mag je nu weer voor een echo?
Hou je ons op de hoogte?

Ik moet nog even 1,5 week wachten voor ik weet of ik ongetseld of niet.
We hopen dat de ongetseldheid vrolijk wegblijft :)

Nou meis, geniet, geniet, geniet

Groetjes, nathalie

Het leek zo goed te gaan.
Met 8 weken nog een goede echo gehad.
Maar helaas sinds gister veel bloedverlies en met stolsels.
Dit wordt mijn derde miskraam....

Gelukkig hebben we ook nog een gezonde zoon! Waar ik maar extra van probeer te genieten.

Groetjes een verdrietige Janneke

Lieve Janneke,

Met kippevel lees ik je berichtje.
Wat ontzettend verdrietig dat het nu weer eindigt in een miskraam.
Hoe gaat het nu met je?
Heeft de miskraam al doorgezet, of nog niet?
Ik hoop voor jou ( hoe verdrietig het ook is ) dat alles op de natuurlijke manier zal gaan zodat je niet gecurreteerd hoeft te worden.
Heel veel sterkte de komende tijd.
Ik hoop voor jullie dat jullie dit alles weer een plekje kunnen geven.

Liefs, Nathalie

Hoi Nathalie,

Nou je wilt het niet geloven maar.....
Alles is nog goed??!!!

Het vele bloeden was gestopt en toen dacht ik moet toch maar eens de verloskundige bellen. Dacht al over een curretage na.
Nou mocht gelijk wel even komen voor een echo. En echt ik was helemaal verbaasd want we zagen gewoon een klein minimensje zwemmen!!!
Kan het gewoon niet geloven, had al echt afscheid genomen. Maar we zijn voorzichtig erg gelukkig. Vind het wel heel spannend nog.
Mag over twee weken weer langs komen en als dan alles goed is heb ik de eerste drie maanden gehad.

Liefs Siska

Joehoe, meis, wat fijn dat alles nog goed is.
Ikzelf heb na eerst en miskraam bij mijn tweede zwangerschap ook bloedverlies gehad. Eigenlijk met precies dezelfde symptonen als bij de mk. Toch had ik het gevoel dat het wel goed zat. De echo de volgende dag liet dat ook zien. Nog steeds een kloppend hartje en alles op schema.
Het gebeurt behoorlijk vaak dat je bloedverlies hebt. Gelukkig hoeft het niet altijd te betekenen dat je een mk hebt. Maar als je al eerder een mk hebt gehad (of zoals jij zelfs twee keer eerder) dan schrik je gigantisch.
Zo fijn dat alles nog goed is. Nog eventjes en je bent door de meest onzekere weken heen.
Succes ermee.

Miep

Ohoo wat geweldig zeg voor jullie.
dat is een wonder!!!!!!
denk je dat je een miskraam krijgt en zit het pukkie er gewoon nog.
Wat moet dat heerlijk voelen.
Ik hoop voor jullie dat de 2 weken snel voorbij zijn zodat je weer voor een nieuwe echo kan gaan.
heel veel suc6 met wachten en probeer er ondertussen toch maar lekker vn te genieten.

Liefs, Nathalie

Terug
Bovenaan