Veel harde buiken

<p>Hi allemaal,</p><p>Ik ben nu 27,5 week zwanger en heb sinds 3 dagen veel harde buiken. Als ik zit of lig niet, maar zodra ik op sta en mij zelf licht in span komen ze opzetten. Op advies van vk nu thuis van werk om te rusten omdat ik er verder geen extra pijn aan heb. Voor wie is dit herkenbaar en hoe zijn de harde buiken gestopt? Urine laten testen voor blaasontsteking, daar heb ik de uitslag nog niet van. Ook al rust ik veel blijven  de buiken toch op komen... erg vervelend en wil niet nu al thuis komen te zitten..</p>

In de ouders van nu app komt met 32 weken erop te staan dat je vanaf week 24 al harde buiken en voorweeën (oefen weeën) kan hebben. Omdat je baarmoedermond zich dan voorbereid op de bevalling. Wss heb je daar last van ☺️

Ik had dat bij beide zwangerschappen ook. Moest met 30 weken stoppen met werken. Daarna werd het minder. Succes nog even.

Ben bijna 26 weken en heb ook veel last van harde buiken. Vooral 's avonds lijkt dan of die ontploft. Volgens de VK heb ik er wat aanleg voor. Vooral als ik een drukke dag heb gehad dan heb ik de volgende dag er veel last van ook al neem ik dan de dag erna meer rust. Ik werk niet maar ook al rust ik veel blijven de harde buiken. 

Ben bijna 26 weken en heb ook veel last van harde buiken. Vooral 's avonds lijkt dan of die ontploft. Volgens de VK heb ik er wat aanleg voor. Vooral als ik een drukke dag heb gehad dan heb ik de volgende dag er veel last van ook al neem ik dan de dag erna meer rust. Ik werk niet maar ook al rust ik veel blijven de harde buiken. 

Hi, 

Gelukkig kan het bijna nooit kwaad en hoort het er gewoon bij. Blijft vervelend natuurlijk! Hier lees je er wat meer over en ook wat je er tegen kan doen. https://mybabywatcher.com/harde-buiken-zwangerschap/

Gisteren toch weer even gebeld en vk was bij mij langs gekomen, voelde een iets zachtere baarmoedermond en kon daar zelfs al iets in. Was geen ontsluiting maar ben toch doorverwezen naar het zkh voor een meting en ctg. Inderdaad meerdere harde buiken maar dat had nog geen invloed op de lengte van de baarmoedermond. Na een nachtje en opnieuw ctg en meting naar huis gestuurd, ik moet het zelf een beetje gaan aankijken. Beetje vaag maar fijn dat er in ieder geval niets in gang is gezet.

Terug
Bovenaan