veel hoofdpijn (9 wk zwanger) wie herkent dit

hallo allemaal

ik ben nu 9 weken zwanger en heb een vraagje
sinds een week heb ik heel veel hoofdpijn
herkent iemand dit?
kan dit ook met je hormonen te maken hebben?
verder ben ik regelmatig misselijk en erg moe (van die kwaaltjes weet ik dat ze erbij horen)

Hoi,
hoofdpijn heb ik niet echt gehad. Wel misselijk en moe idd. Anders moet je gewoon eens met de verloskundige overleggen wat je er tegen kan doen. Paracetamol bijvoorbeeld?
Groetjes V.

Hoi,

Hmm, hoofdpijn kan ik me ook niet herinneren met mijn 1e kindje.. Misschien dat je even met de huisarts moet overleggen of je een paracetamol mag slikken.

Sterkte..

Gr. Bibi

Hoi,
Probeer vooral veel te drinken. Ik krijg  meteen hoofdpijn als ik een dag wat minder heb gedronken, dus ik probeer nu om de hele dag door water, kruidenthee  en sap te drinken. Ik heb het nog nooit bijgehouden, maar ik drink denk ik wel 2,5 a 3 liter op een dag. Hopelijk helpt het bij jou ook!

Gr,
Paulien (28wk4dgn)

Ik had ook regelmatig hoofdpijn (en af en toe nog steeds). Gelukkig is het bij mij niet zo erg. De verloskundige en bij de apotheek hebben ze gezegd dat je beter geen paracetamol kunt innemen. Alleen als je ondragelijke pijnen hebt. Het heeft toch invloed op de gezondheid van je kindje. (zeiden zij) Dan heb ik toch liever last van een beetje hoofdpijn. Maar ik natuurlijk alleen voor mezelf spreken en weet natuurlijk niet hoe erg jij het hebt. Sterkte!

Ik had ook echt heel veel hoofdpijn. Ik werd er echt knettergek van. Het is bij mij rond de 13 weken overgegaan. Ik heb op advies van de huisarts en de verloskundige wel paracetamol geslikt. Dus raar dat de ene verloskundige zegt dat je het niet mag gebruiken en de andere wel.

Hoi,

Tijdens mijn eerste zwangerschap ook regelmatig hevige hoofdpijnen gehad. Als ik het echt niet meer hield nam ik ook wel eens een paracetamol. Mij werd verteld dat dit geen kwaad kon.

Heb de laatste 2 dagen er ook wat last van, maar verder valt het tot nu toe mee, maar ik ben dan ook pas onderweg.
De verstopping is alleen een hel!

Groeten,

Tientje, 9 weken en 2 dagen

hallo allemaal

raar inderdaad dat iedere vk weer iets anders zegt over paracetamol
gelukkig heb ik niet zo'n erge hoofdpijn gehad  dat het niet te houden is,(dus ik  heb geen paracetamol gebruikt)  maar het is gewoon vervelend
ik was ook benieuwd of anderen daar ook last van hebben
vandaag heb ik helemaal geen hoofdpijn gehad
misschien ook wel een beetje spanning geweest
bedankt voor jullie reakties

liefs ikjes

Terug
Bovenaan