Veel huilen

Xairo huild best wel veel. Afgelopen zondag wist ik echt niet meer wat ik er mee aan moest dus heb ik maar naar de huisartsenpost gebeld. Die arts heeft hem naar de kinderarts verwezen en de kinderarts heeft hem toen opgenomen in het ziekenhuis. Ze hebben wat onderzoekjes gedaan en geobserveerd. Waarschijnlijk heeft hij extra veel last van krampjes. Inmiddels is hij weer thuis. Het huilen is wel een klein beetje minder maar hij is nog wel vaak verdrietig en onrustig. Wat doen jullie tegen krampjes? Ik geef BV. Zou het helpen als ik venkelthee ga drinken?

Petra

Ow dat is wel erg ja dat huilen, en vooral als je niet weet wat er is en je alles al hebt gedaan....
Dani huilde de eerste 2 dagen ook zo erg savonds.. en was ontroostbaar, waren ook allemaal krampjes...
Ik geef Dani voor elke voeding infacol druppels en sinds ik deze gebruik heeft hij hier geen last meer van!! En hij vindt t nog lekker ook! ...

Sterkte er mee

Groetjes Joyce

Ik zou eerst naar een osteopaat gaan. Er wordt zoveel op darmkrampjes gegooid (zegt ook onze osteopaat). Wie weet is het wel heel gemakkelijk te verhelpen (werkte perfect bij onze dochter!)

zelf heb ik baad bij infacol, al heeft Rebecca in het begin er wel wat meer door gespugd, maar dat is over, en ja nu geen problemen meer, want anders wilde ik ook langs osteopaat gaan. Maar ik zou zeker voor jullie ook zeggen ga bij een osteopaat langs, want ze hebben m binnenste buiten gekeerd in het ziekenhuis, maar ze kijken dan niet naar evt wervelsscheefstanden, en kan ook zijn dat er een lichte drukking op een zenuw is waardoor hij zo'n reactie heeft.
Moet zeggen is een heel ander vergelijkpunt maar heb een jaar met problemen gelopen mat mn paard, en hij is ook binnenste buiten gekeerd door DA, en die wisten het niet meer, 1x bij de osteopaat langs geweest en na de behandeling totaal geen problemen meer, nou nu 1x per jaar altijd de osteopaat laten kijken en soms niets en soms een kleine blokkade, zelf zweer ik er ook bij.

zelf heb ik baad bij infacol, al heeft Rebecca in het begin er wel wat meer door gespugd, maar dat is over, en ja nu geen problemen meer, want anders wilde ik ook langs osteopaat gaan. Maar ik zou zeker voor jullie ook zeggen ga bij een osteopaat langs, want ze hebben m binnenste buiten gekeerd in het ziekenhuis, maar ze kijken dan niet naar evt wervelsscheefstanden, en kan ook zijn dat er een lichte drukking op een zenuw is waardoor hij zo'n reactie heeft.
Moet zeggen is een heel ander vergelijkpunt maar heb een jaar met problemen gelopen mat mn paard, en hij is ook binnenste buiten gekeerd door DA, en die wisten het niet meer, 1x bij de osteopaat langs geweest en na de behandeling totaal geen problemen meer, nou nu 1x per jaar altijd de osteopaat laten kijken en soms niets en soms een kleine blokkade, zelf zweer ik er ook bij.

PC74: weet niet meer waar ik het heb gelezen, maar het is niet bewezen dat venkelthee zo goed is tegen krampjes, er zijn zelfs onderzoeken dat het meer kwaad dan goed doet. Dus ik zou er maar niet aan beginnen. Het is niet te drinken ook (vind ik dan...)

Terug
Bovenaan