Veel huilen

Ja da,s erg een baby die veel huilt,Bryana huilt alleen als ze honger of kramjes heeft.
Ik gebruik ook nog steeds infacol,het helpt wel degenlijk vind ik!
sterkte ermee
Bianca

Ik kan ook zeggen uit ervaring dat we veel baad gehad hebben bij het bezoeken van een osteopaat! Kas huilde heel veel, bijna de hele dag. Na onderzoek bleek hij last te hebben van overstrekking en daardoor had hij pijn in zijn rug, nek en hoofdje. Na 2 behandelingen en wat oefeningen voor thuis gaat het een heel stuk beter!

Succes, ik hoop dat het voor jullie snel rustiger wordt. Een huilbaby kan je behoorlijk wanhopig maken!

Groetjes Anne

Hi Petra,

Wij hebben ook een huilbaby. Maar mijn mening is wel dat een baby meestal niet zomaar huilt.

Wij zijn bij een osteopaat geweest en het bleek dat ze koemelkallergie heeft. Dus zijn we op dieetvoeding over gegaan. Daar kreeg ze enorme krampen van en kregen we druppels van de osteopaat om haar darmen beter te rijpen. Daar hadden we na 2 weken wel resultaat van, maar onze dochter bleef erg onrustig. We zijn toen begonnen met regelmaat, eenduidigheid en inbakeren begonnen. Intussen kreeg onze dame waterpokken en weer enorme krampen en nu hebben we ook nog druppel om op haar buik in te masseren. Alles homeopatisch en via de osteopaat. Die druppels helpen enorm goed. Ze heten chamomila D6 van VSM, maar ik zou ze alleen op advies gaan gebruiken!

Wij krijgen nu, onze dochter is 7 weken, pas resultaat te zien. Ook het inbakeren was niet de wonderoplossing die iedereen ons voorhield, maar alles bij elkaar gaan we wel vooruit!

Misschien helpt inbakeren en regelmaat ook bij jou? En zoals hierboven ook gezegd: misschien is een osteoopaat of goede fysio iets voor jullie baby?

Gr. Tamara
(februari forum)

Terug
Bovenaan