Veel huilen

Ik zit hier nu echt met tranen omdat ik het echt niet meer weet. Sinds 3 dagen huilt Lise echt weer veel (gelukkig niet snachts ) ze huilt nu al vanaf 12 uur en ben maar in de tuin gan zitten dan hoor ik het niet. Dit had ze 2 weken geleden ook en sinds vorige week dacht ik dat het beter zou gaan maar helaas. Heb al een puckababy via mp en dit leek het te zijn maar nu is het nog harder gillen als ze deze aan moet. Volgens het cb komt ze goed aan dus kan het niet de bv zijn. Bied echt wel rust en regelmaat en ze gaat ook na 1 uurtje weer naar bed. Maar wat is het dan wel? Weet dan echt niet wat ik verkeerd doe.
Ze spuugt niet na de voeding ofzo en als ik haar in bedje leg lijkt ze zo tevreden.
Moet je nu het cb bellen of de huisarts om haar na te laten kijken? Of om advies oid.
En het is nog wel zo'n mooie zomerse Moederdag, maar voel er nu weinig van.

Oooh jakkes wat vervelend voor jullie allemaal.
Last van de warmte?
Fedde wil overdag bijna niet slapen on bed. Maar we zijn er achter gekomen dat als we de stofzuiger aanzetten hij stil is en gaat slapen, misschien werkt het bij jullie?

Sterkte!!

ik heb net de verpleegkundige van het cb gemaild. met het zelfde probleem als jij verteld.
ook pascal is niet stil te krijgen en we zijn een beetje door de trucjes heen.
hij is door al het huilen zelfs te moe om te drinken. en inderdaad slaapt hij snacht wel.
vreselijk, weet niet meer wat nog te proberen.

Wat heb ej gister gegeten misschien iets van ui of sterk gekruid eten?
Het is wel warm maar weetje doe haar kleertjes uit hang d'r maar in een draagdoek/zak en ga ff wandelen.
Zet d'r in de maxi cosi en in de auto en rijden.......
Als het echt niet vertrouwd gewoon hap bellen met huilende kindjes mag je altijd komen.
Sucses weet hoe je je voelt

Liefs louise

Terug
Bovenaan