Veel huilen

hier ook hoor....... de afgelopen dagen wil jorn overdag ook eigenlijk niet slapen.. en is het echt huilen geblazen... ik denk dat het wel wat met het weer te maken heeft....

kleertjes uit.. en lekker met haar knuffelen.......

ik ben ook al eens van ellende met jorn in de auto gestapt en gaan rijden.. viel direct in slaap...... alleenw erd ie wel wakker toen ik hem weer uit de auto haalde....
Jorn word idd ook rustig van de stofzuiger...

Heb je al tempratuur gemeten??? kan ook zijn dat ze het te warm heeft....

al wat water gegeven in een flesje???

ik heb verder ook geen ideeën....... Hoop voor je dat het gauw overgaat...

Jorn was vandaag weer een erg tevreden mannetje...

Succes!!

Hier was de oplossing een speen (hij wilde hem eerst niet maar na even strak tegen me aan te houden met de speen tegen mn borst zodat hij m niet uit kon spugen wel...!)
ook slpaat hij op de buik en krijgt ie nu infacol tegen de krampjes...volgens mij helpt dat hier ook een stuk!

Verschrikkelijk he als ze zo huilen..ik kon het nooit aanhoren en heb m altijd gewoon bij me genomen in een draagzak of gewoon op de arm. Kan m echt niet goed laten huilen...dus als jij het daar ook moeilijk mee hebt..ook gewoon bij je nemen, scheelde bij mij een stuk stress...!

Hoop dat het snel goed komt!!

Hoi, hebben jullie 'het echte' inbakeren met doeken al geprobeerd? Werkt bij Caspar fantastisch. Veel beter dan de puckababy want daarin heeft hij nog steeds veel ruimte. Want ook wel werkt, klink raar, is het wisselen van ruimte. Dus met je huilend kind naar andere ruimtes lopen. Ik heb dat ergens gelezen (weet niet meer waar) en gisteren uitgeprobeerd en het werkte echt. Ik denk dat ik een andere ruimte een andere akoestiek is waardoor ze (even :( ) rustiger worden.

geen spruw?? witte aanslag op de tong/wangen?? (niet net na het drinken dan is het melk)
En idd stofzuiger aan, werkt hier ook goed!
Op de buik laten slapen? hier ook overdag, de nachten slaapt z wel nog graag op de rug!!
Succe ermee

de verpleegkundige van het cb rade mij aan te observeren wanneer pascal zijn hulbuien en onrustige gedrag vertoont. en met deze punten naar de huisarts te gaan. behalve veel huilen, slaapt hij overdag eigelijk niet. overstrekt zich veel, en maait constant met zijn armen en benen.
dus maar even een schema gemaakt met deze punten en dan afvinken met het tijdstip voor deze week, eind deze week dan mar naar de huisarts.

hoe is het nu met Lise???

ok, bedankt voor je reactie. Dat zei mijn moeder ook al dat ik op moest schrijven wanneer ze huilde en hoe lang. Maar vandaag heeft ze helemaal niet gehuild!! Het ging echt supergoed vandaag, is elke keer na de voeding ongeveer een uurtje wakker geweest en daarna heb ik haar in de puckababy zo in haar bedje gelegd en ze werd daarna na 3 uurtjes weer wakker voor haar volgende voeding. Alleen nu savonds ligt ze bij ons op de bank te slapen, maar een huiluurtje dat mag. Misschien toch de warmte geweest van het weekend??

Misschien is zo'n puckababy ook iets voor pascal, wij hebben hem om te proberen via mp gekocht voor 10 euro (ipv 40euro in de winkel) en ze heeft er vandaag de hele dag lekker in geslapen. Snachts hoeft ze deze van ons niet aan omdat ze dan wel goed slaapt. Vanochtend werd ze pas om 5.45 uur wakker. JEEEHHHH!!

Laat nog even weten hoe het gaat.

Terug
Bovenaan