Veel last!!

Hoi Dames

Net terug van de verloskundige en
ik heb 1 cm ontsluiting wil nog niet echt
door zetten en met 1 cm onsluiting doen ze nog niks

Ik kan wel een slaappil krijgen voor de nacht
ik zelf ben niet zo'n pillenslikker dus moet er nog ff
over na denken zal vannacht afwachten en morgen er
voor bellen wat ik doe

Hebben jullie ervaring met een slaaptablet??

groetjes Mel

Ik herken die kwalen, helaas. Veel harde buiken, elke keer als ik van houding verander lijkt het wel. EN als ik loop of sta, staat er zo'n spanning op mijn onderbuik. Ik loop vaak met mijn handen eronder om hem te tillen. Het lijkt wel of die banden onderin volledig uitgelubberd zijn.

Hoe zou mijn buik er naderhand uitzien??? brrr, niet aan denken.

Jammer dat ze met 1 cm ontsluiting nog niks doen. Soms strippen ze als je dat vraagt.

Ja jammer dat ze er niets aan doen, moet je toch nog afwachten. Ik heb bij de eerste een lange bevalling gehad, en had de hele nacht niet geslapen dus was eigenlijk bekaf en k moest eigenlijk nog volop starten. Had bijna geen ontsluiting. Toen heb k ook een slaaptablet gekregen, en k heb toen een uurtje of 3 geslapen! Toen kwamen die weeen ineens zo erg door dat k wel wakker moest blijven, maar die drie uur heb k lekker meegepakt! Dus k zou het je zeker aanraden te doen. Misschien kun je dan even een beetje bijtanken!

Sterkte meis!

Liefs!

hoi Mel,

bij mijn 1ste hebben ze mij ingeleid met gel..daardoor had ik ook ontzettende rugweeen en buikpijn/kramp maar nog niet echt weeen..ik kreeg toen ook een slaappil..en wat was het heerlijk dat ik nog even op rust kon komen! na 6uur slapen had ik 2cm ontsluiting en niks gemerkt!
mischien dus toch wel een aarader..als je straks moet bevallen heb je veel energie nodig!
succes!

groetjes kim 31,3wkn zwanger van nr2

Hoi hoi,

Ik herken het ook erg, harden buiken en last van mijn onderrug. En loop dus ook veel mijn buik met m'n handen op te tillen. Net of mijn lichaam het niet meer kan dragen. Als het kindje soms beweegt lijkt het net of ik het onverwachts dadelijk een keer verlies. (dat zal niet, maar zo voelt het)

Melendaan hoop dat je aan het bevallen gaat, hoop het voor me eigen en alle andere ook eigenlijk.
Succes en sterkte....

Terug
Bovenaan