<p>Hallo dames!</p><p>12 weken geleden ben ik bevallen van een geweldig dochtertje, na een hele lange dag en nacht heftige weeen met nogsteeds weinig ontsluiting is er gekozen voor een keizersnede. </p><p>Het herstel ging echt verassend goed, na een week bijna geen pijn meer en na 3 weken kon ik alleen op pad met de kleine in de auto, wel zwaar huishoudelijk werk echt weggelaten tot 8 weken.</p><p>Nu heb ik heel veel geluk met een baby die bijna de klok rond slaapt maar toch blijf ik zelf echt extreem moe, als ik al 8-9 uur heb geslapen voelt het alsof het middernacht is en ik er pas 2 uur op heb zitten ik ga dan na het geven van de fles nog even op de bank liggen en slaap zo nog 2-3 uur en dan pas voel ik me een beetje mens, hebben hier meer mensen last van of moet ik hier toch eens mee naar de dokter?</p><p>Ook heb ik sinds vorige week ineenkeer steken aan het binnenste litteken van de keizersnede is dit ook normaal?</p><p> </p><p>Sorry voor het lange bericht maar ik voel me soms uitgeput terwijl ik juist zoveel geluk heb met een doorslapertje</p><p>Liefs!,</p>