Veel moe na keizersnede?

<p>Hallo dames!</p><p>12 weken geleden ben ik bevallen van een geweldig dochtertje, na een hele lange dag en nacht heftige weeen met nogsteeds weinig ontsluiting is er gekozen voor een keizersnede. </p><p>Het herstel ging echt verassend goed, na een week bijna geen pijn meer en na 3 weken kon ik alleen op pad met de kleine in de auto, wel zwaar huishoudelijk werk echt weggelaten tot 8 weken.</p><p>Nu heb ik heel veel geluk met een baby die bijna de klok rond slaapt maar toch blijf ik zelf echt extreem moe, als ik al 8-9 uur heb geslapen voelt het alsof het middernacht is en ik er pas 2 uur op heb zitten ik ga dan na het geven van de fles nog even op de bank liggen en slaap zo nog 2-3 uur en dan pas voel ik me een beetje mens, hebben hier meer mensen last van of moet ik hier toch eens mee naar de dokter?</p><p>Ook heb ik sinds vorige week ineenkeer steken aan het binnenste litteken van de keizersnede is dit ook normaal?</p><p> </p><p>Sorry voor het lange bericht maar ik voel me soms uitgeput terwijl ik juist zoveel geluk heb met een doorslapertje</p><p>Liefs!,</p>

Ja! Dit kan zeker van de keizersnede komen. Ik heb dat ook heel erg gehad! Echt aan toegeven. Steken aan je litteken is normaal. Vooral bij weersveranderingen kan dit zijn. Ik heb dat bijvoorbeeld als het ineens erg koud word, of gaat sneeuwen.
Niks om je zorgen om te maken!

En vergeet die hormonen niet he? Die spelen ook zeker mee. Daarbij je hele nieuwe leventje met de zorg en verantwoordelijkheid van n kleintje. Ook al slaapt ze lekker veel, toch is het een hele opgave! 

Ja dat is ook zeker zo! Ik had zelf steeds zoiets van zeur toch niet zo hoeveel moeders zijn er wel niet jaloers op zoveel uur slaap maar ik merk dat ik er toch echt last van heb en daardoor soms ook niet te genieten ben tegenover mijn vriend en dan bij het bedenken dat ik over 2 weken weer aan het werk moet en dat minder slaap betekend word ik alweer moe?

Ik ben ook 12 weken geleden bevallen met keizer snee. De weg we naar toe was ook heel zwaar. Een hele nacht overgeslagen. 
Als ik jou zo lees lijkt t een beetje op elkaar.  En kom je met slaapschuld te zitten. En daarbij nog hard gewerkt dus je lichaam is uitgeput! 
Bij mij gaat t nu opzich wel. Ben wel sneller vermoeid. Meer een heel duf gevoel. Slapen lukt mij niet echt overdag maar probeer wel rust momenten te nemen.  Misschien even wat floradix bij nemen.  Dit heeft mij ook geholpen. 
Ik moest zo iezo ijzer tabletten nemen.  
Die steken herken ik ook. En heb t vaak als ik veel gedaan heb. Boodschappen stofzuigen. Kleine rond sjouwen.  Ik wil  soms te veel

Ja klopt hier ook een nacht overgeslagen ik was echt kapot maar ik sliep tijdens de laatste maanden van de zwangerschap ook heel slecht en omdat mijn dochtertje vrijwel meteen doorsliep voelde ik me echt helemaal bijkomen alleen dat duurde niet echt lang helaas.
En inderdaad het teveel willen doen is bij mij ook soms wel wat geweest haha en toch het gevoel hebben dat je meer moet doen omdat je toch de hele dag thuis zit maar er dan niet bij stil staan dat het volledige herstel langer duurt dan die 6-8 weken.
Dankje voor de tip ik ga straks floradix halen!

hier 10 maand verder na een spoedks... en nog steeds snel vermoeid en vatbaar voor elk verkoudheidje en griepje!

merk pas sinds een paar week dat ik qua conditie vooruit ga en de dagelijkse dingen makkelijker doe.. huisarts zei dat het wel een jaar kan duren voor je je weer zo voelt als voor de zwangerschap
sorry niet heel opbeurend he!

Terug
Bovenaan