Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ah, goed topic om te lezen! Ik heb nu een dochtertje van een maand die ook net een keizersnee ter wereld is gekomen. En ik maak me nu al druk om de extreme vermoeidheid, haha. Terwijl ik inmiddels (behalve zwaar huishoudelijk werk) ook alles weer prima kan en ook al weken geen pijn meer heb!
Als ik dit zo lees moet ik hier dus nog een lange tijd geduld mee hebben...
Waarom laat jij (en de rest) je niet even op ijzer prikken? Na 12 weken nog zo ontzettend moe zijn is echt niet helemaal gewoon. Ik had ook een veel te laag hb-gehalte en mijn klachten leken erg op die van jou. Het is heel vervelend als je hier zo lang mee blijft rondlopen, terwijl ijzerpillen misschien wel kunnen helpen ?
Ik herken mezelf precies in je verhaal!
Inmiddels is mijn dochter 18 weken. En ik ben nog steeds elke dag enorm moe, inmiddels weer aan het werk dus het gaat dubbel op. Na mijn spoed keizersnede redelijk wat bloed verloren, heb ijzertabletten moeten slikken maar die zijn inmiddels op. En de klachten nemen helaas niet af.
@gebruiker Mijn huisarts zei dat je zelfs daar al heel erg moe van kan zijn. Ik moest pillen blijven slikken met die uitslag.
@Miesje Hoelang heb je ze geslikt? Je moet namelijk na een bepaalde periode weer bloed laten prikken en als je hb weer in orde is het liefst nog 1-2 maanden pillen slikken. (Allemaal info die ik van mijn huisarts heb ?). Succes iig!
Ben net herstellende van ks 3 weken terug en inderdaad moe en duf. Bij natuurlijke bevalling duurt t ook maanden. Mijn moeder had na een maand na een bevalling even een boodschapje gedaan,vertelde ze mij. En ze kwam bezweet en beetje licht in dr hoofd terug. En zij sliep elke dag ook een uur in de middag. Mn moeder is vrij nuchter maar ze zegt heelduidslijk zonder zo dutje red je t niet.. en rustig aan doen. Dus ik denk als je naar dat advies luistert en nog is een operatie erbij optelt dat t idd niet zo gek is wat je voelt. Geduld
Heel herkenbaar, ook zonder keizersnede. Ik was na 14 weken ook ineens zo moe ondanks de super goede nachten. Ook bloed laten prikken maar dit was allemaal oke.
Nu naar 4 maanden merk ik echt dat ik af en toe een dutje nodig heb. Ook na een werkmiddag ben ik echt moe.
Ik heb hier toen ook een topic over geopend en er bleken heel veel vrouwen hier last van te hebbend. Sindsdien probeer ik me er gewoon aan toe te geven en doe ik regelmatig een dutje met ukkie mee.