Hoi Puckylief,
Ik weet niet hoe het "officieel" zit met afscheiding dus ik kan alleen uit eigen ervaring spreken. Bij mijn vorige zwangerschap had ik tijdens de zwangerschap veel meer afscheiding dan normaal. Net na de bevruchting en zo de eerste paar weken van de zwangerschap merkte ik niet veel verschil. Dat begon pas later.
Ik las in het andere forum waar je had geschreven over de Kruidvat testen. Die heb ik de laatste keer gebruikt toen ik zwanger was en daarna een miskraam kreeg. Meteen op de dag van mijn nod gaf deze een positief resultaat dus ik heb er goede ervaringen mee. Die andere testen zijn allemaal zo'n stuk duurder. Een goede optie dus.
Ik heb dus afgelopen woensdag ochtend getest en helaas negatief! Maar het was ook wel de goedkoopste test die ik kon vinden. Maar ik heb geen beschikking meer over het Kruidvat omdat we sinds kort in het buitenland wonen. Ik heb dus nu maar de gerenomeerde testen in huis gehaald. Ik ga nu maar uit van mijn langste cyclus en die was 35 dagen. Dat zou betekenen dat ik mijn nod 12 februari heb. Ik ga dus maandagochtend nog maar een keer testen, mits de rd er nog niet zijn.
Bij jou rommelt het ook zo te horen! Wel heel raar ook van dat ballonnetje met bloed. Het zou inderdaad een leeg vruchtzakje geweest kunnen zijn. En wat betreft dat beetje bloed wat je nu verloren hebt, dat zou ook een innestelingsbloeding geweest kunnen zijn.
Spannend allemaal! Jouw nod is morgen. Ik zal voor je duimen!
xx