veel of weinig vloed na bevruchting??

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden

Zodra je eitje bevrucht is heb je dan direct een verandering van conditie van slijm?
Heb je juist veel of weinig slijm? En gedurende een zwangerschap?
Ik zou het echt niet meer weten van mijn eerste zwangerschap
Hopelijk hebben jullie antwoord

xxx Puckylief

Hoi Puckylief,

Ik weet niet hoe het "officieel" zit met afscheiding dus ik kan alleen uit eigen ervaring spreken. Bij mijn vorige zwangerschap had ik tijdens de zwangerschap veel meer afscheiding dan normaal. Net na de bevruchting en zo de eerste paar weken van de zwangerschap merkte ik niet veel verschil. Dat begon pas later.

Ik las in het andere forum waar je had geschreven over de Kruidvat testen. Die heb ik de laatste keer gebruikt toen ik zwanger was en daarna een miskraam kreeg. Meteen op de dag van mijn nod gaf deze een positief resultaat dus ik heb er goede ervaringen mee. Die andere testen zijn allemaal zo'n stuk duurder. Een goede optie dus.
Ik heb dus afgelopen woensdag ochtend getest en helaas negatief!  Maar het was ook wel de goedkoopste test die ik kon vinden. Maar ik heb geen beschikking meer over het Kruidvat omdat we sinds kort in het buitenland wonen. Ik heb dus nu maar de gerenomeerde testen in huis gehaald. Ik ga nu maar uit van mijn langste cyclus en die was 35 dagen. Dat zou betekenen dat ik mijn nod 12 februari heb. Ik ga dus maandagochtend nog maar een keer testen, mits de rd er nog niet zijn.

Bij jou rommelt het ook zo te horen!  Wel heel raar ook van dat ballonnetje met bloed. Het zou inderdaad een leeg vruchtzakje geweest kunnen zijn.  En wat betreft dat  beetje bloed wat je nu verloren hebt, dat zou ook een innestelingsbloeding geweest kunnen zijn.

Spannend allemaal! Jouw nod is morgen. Ik zal voor je duimen!

xx

He Dile

Dank voor je reactie!!
Tjeetje meid, jij woont in het buitenland. Wat leuk dat je dan via zo.n forum dan toch met nederlandse vrouwen in contact komt. Welk land woon je?

Ik ga zaterdag ook naar het kruidvat om de testen te kopen , tenminste als ht nog nodig is. Ik heb de hele dag al buikpijn en mijn nod is morgen...................
Ik heb voor al pijn ad re zijde van de onderbuik en lage rugpijn.

Ik hoop voor je dat je de 12 positief test!!!! Die bloedinkjes tussendoor zijn zo hoopvol...
Ik blijf je volgen
xx Puckylief

Hey Puckylief!

We wonen sinds kort in Australie voor de baan van mijn man. Erg leuk!
Maar ik moet zeggen dat het toch wel erg leuk is om via dit forum met Nederlandse meiden contact te hebben die ook allemaal zo graag zwanger willen worden.
Ik moet me wel bedwingen om niet morgenochtend al te gaan testen. Mijn man is er van overtuigd dat ik niet zwanger ben. Dat is toch wel een beetje een domper. Dan ga ik weer aan mezelf twijfelen: praat ik mezelf die kwaaltjes nou aan of niet? Ben ik nou wel zwanger? Wat een ellende soms!  Ik heb wel sinds  twee dagen ook gevoelige borsten. Maar ja, je weet het pas echt zeker als de test positief is. Ik las ook  ergens op het forum over iemand die een hele goedkope test had gekocht en negatief testte.  En met een CB test was het wel positief. Ik heb dus goede hoop dat ik met de betere (lees: duurdere) test wel positief test.    

Ik ben ook heeeel benieuwd hoe het jou vergaat. Vandaag je nod! Spannend! Heb je al de tests in huis gehaald?  Die steken in je buik zijn moeilijk te plaatsen. Lastig he, al dat wachten? Ik ga hard voor je duimen!

Hou me op de hoogte!
xx
Dile

Hi Puckylief,

Nou hier zijn vanmorgen de  gearriveerd. Ben toch wel erg teleurgesteld. We zijn toch al 10 maanden bezig (incl. miskraam) en dacht dit keer toch echt dat het raak was!
Maar ja we gaan gewoon weer verder.

Hoe is het bij jou? Ik ben heel benieuwd!

xx
Dile

He Dile

Ohw meissie wat ontzettend rot voor je!!! Ik weet precies hoe jeje voelt. Je hoopt en hoopt en dan toch die teleurstelling.......
En dan maar weer vol goede moed naar de volgende ronde.

Ik hoop zo voor je dat het snel raak mag zijn!

Voor hoe lang blijf je in australie?? Lijkt me echt een hele ervaring!
En een ontzettend mooi land.
Werk je daar ook?? Zijn er grote verschillen dan met Nederland?
Het lijkt me allemaal wat minder gehaast.

xx Puckylief
ps de RD zijn er nog niet maar ik heb geen kwaaltjes behalve buikpijn en dat wijst wel op de RD bij mij.
Ook heb ik last van witte vlokjes en jeuk, nou ha gebeld en die zei dat het een schimmel was. Tjeetje wat voel ik me nu vies!!!!!!! Nog nooit gehad, zou dat kunnen komen van veel sexen en niet plassen naderhand?

Hoi Puckylief,

Ik las al op een ander onderwerp dat bij jou ook helaas de rd gekomen zijn. Daar heb ik ook gereageerd maar doe het hier ook ff. Wat jammer zeg! Toch altijd weer een grote teleurstelling!   We gaan gewoon vol goede moed verder. We kunnen elkaar dan lekker volgen. Ik zag dat jouw volgende nod 4 dagen eerder is dan de mijne.
We gaan weer hard ons best doen!

We wonen nog maar net in Australie en het is voor onbepaalde tijd. We zien dus wel wanneer en of we terug komen. Ik moet zeggen dat het wel erg lekker wonen is hier. Inderdaad een stuk relaxter dan in Nederland. Ik werk nog niet hier want we zijn voor het werk van m'n man hier naartoe gekomen. En nu we zwanger willen worden ben ik ook niet echt op zoek. Ik zie het wel.

Liefs!
Bodil

He dile (of eingelijk bodil wat een mooie naam!!! nooit gehoord maar die ga ik onthouden!!)

Ja we lopen nu wel erg gelijk he! Ga jij uit van een cyclus van 32 dagen dan omdat jouw nod 4 dagen later is???
Het lijkt me gezellig om elkaar te blijven volgen, al zullen we de eerste 2 weken ff geen nieuws hebben. Maar goed genoeg andere dingen om over te kletsen! Leidt ook weer af en gaat de tijd weer sneller ahahhaha.
Ik ga weer de ovutestenv van L10 bestellen. Voor mijn gevoel wel geruststellend dat ik weet wanneer mijn ei is!
Anders openen we tegen die tijd een topic met onze namen zodat we elkaar makkelijker kunnen vinden. Tuurlijk zijn andere meiden ook welkom hoor!!!!!
Ik zoek me soms suf naar topic waarop ik geschreven heb, wel handig als je dat noteert he ahahahhaa.

Jullie hebben dus het roer omgegooid en de grote stap genomen door naar australie te emigreren! WAUW. Hoe woon je daar ?? (soort huis, soort omgeving? vlgs mij niet te vergelijken met nederlandse wijken!!)
Wat voor werk doet je man??
En had je voorheen wel werk in nederland? Lijkt me ook weer een hele ommeslag dan!

xx Puckylief

Terug
Bovenaan