veel of weinig vloed na bevruchting??

Hoi Puckylief,

Ja kunnen we elkaar volgen. Erg leuk! Ik ga deze maand maar uit van 32 dagen omdat ik voor mijn miskraam van oktober/november een cyclus had van 30 a 31 dagen. Na de miskraam heb ik een cyclus gehad van 35 en daarna van 33 dagen. Ik ga er dus vanuit dat ik langzaam weer terug ga naar mijn oude cyclus van 30 a 31 dagen. Vandaar dat ik nu gok op 32 dagen.

Inderdaad leuk om contact te houden. Er is op het gebied van potentiele zwangerschap voorlopig even niks te melden. Dat duurt weer even.

Het is inderdaad lekker wonen in Australie. Wel even anders dan in Nederland. We wonen in een heerlijk groot, vrijstaand huis met grote tuin. In Nederland is dat niet te betalen. Alhoewel de prijzen in de laatste 3 a 4 jaar enorm zijn gestegen is het nog steeds niet op het niveau van Nederland.
Mocht ik hier zwanger worden dan is het dus even uitvinden hoe het hier gaat. Je gaat hier niet naar de verloskunidge neem ik aan. Dat ga ik allemaal nog wel bekijken als het zover is. Tot nu toe zijn we alleen nog maar zwanger geworden tijdens een vakantie en die zit er voorlopig niet in dus ik hoop op een vruchtbare afloop zonder vakantie!  
Jammer dat je niet ff "prive" kan chatten met z'n tweeen. Niet omdat ik iedereen buiten wil sluiten maar dan kun je wat persoonlijkere dingen melden. Hier op het forum is dat toch wat minder.

Werk jij trouwens? En in welk deel van Nederland woon jij? Ik bedoel maar: misschien is dit al te persoonlijk!

Tot horens!
xx

Hee Dile

.....ben ik za avond ongi geworden..is het gisteravond weer opgehouden!!
Ik weet nu echt niet meer wat ik moet denken. Heb er net een test tegenaan gegooid, maar die was negatief. Ik heb vandaag het gevoel dat mijn borsten aan het groeien zijn.
Ik vind het zoooo raar, ik ben nu zoooo onzeker!!!!!

Ik had vanmorgen mijn huisarts gebeld omdat ik sinds 3 cycli erg heftig ongi ben met veel bloedproppen en zelf een ballonnetje.....
Als ik volgend cyclus hetzelfde heb word ik doorverwezen naar de gyn. Hij vermoedt dat het een vleesboom zou kunnen zijn, maar het hoeft niet!
Ik zal op het forum deze vraag eens stellen, mss dat anderen er ervaring mee hebben.

Wellicht dat de ongi morgen weer aanvangt???
Ik hou ervan de touwtjes in handen te hebben........en nu heb ik er helemaal geen controle over.

Nou zo zie je heb ik toch weer iets te melden wat over de cyclus gaat hahahaha.
Chatten kennen ze hier idd niet he!!

Maar hebjij msn daar???kunnen we msnen.

Ik woon in noord holland en werk 3 dagen als ergotherapeute met verstandelijk en/of lichamelijk gehandicapte kinderen.

xx Puckylief

Hoi Puckylief,

Wat raar zeg! Ik kan me voorstellen dat je hier heel onzeker van wordt. En vleesbomen? Fijn is dat! Ik hoop voor je dat het niets is.
Is je ongi alweer verder gegaan of nog steeds niets? Ik ben heel benieuwd!
Ook raar dat je het gevoel hebt dat je borsten groter worden. Maar toch een negatieve test. Hmmmm. Afwachten maar weer.

Heel apart maar bij mij is mijn buik nog steeds een beetje opgezwollen naar mijn idee. Maar misschien kom ik wel aan hier in Australie. Dat zou wat zijn! :) Toch maar eens opletten.

Als je het leuk vindt kan je me mailen op dile_1973@yahoo.com

Tot snel!
xx
Dile

Terug
Bovenaan