Veel plassen!!!

hey allemaal,

Ik ben 19 januari uitgerekend en ben nu dus ruim 15 weken. Ik moet alleen ontzettend veel plassen nu is dat normaal ik d8 dat je dat alleen heel in het begin had en zo aan het einde weer, tenminste dat was bij ons 1e kindje zo! Of zou het een blaasontsteking kunnen wezen? Iemand een idee?

Liefs Janne

Hoi Janne,
Ik heb er in het begin helemaal geen last van gehad , en nu 17w ineens enorm veel..
Waarom dat is heb ik ook geen idee maar volgens mijn ha kon het geen kwaad..

Ik had het ook, en ben inderdaad voor de zekerheid een plasje gaan inleveren. Maar er was niets mis mee. Volgende vk komt het omdat bij een tweede toch alles al meer is uitgerekt etc en dan heb je gewoon sneller last van zo'n dingen als vaak meoten plassen. Ik wordt er af en toe ook gek van hoor...

Hey

Bedankt voor jullie reacties! Ik heb afgelopen week ook een kweek laten maken omdat ik telkens last had van een schimmelinfectie. heb verschillende kuren gehad, maar het gaat niet weg. De uitslag van de kweek was dat er geen schimmelinfectie te vinden is. Wat dan wel?! GRRR Ik heb allemaal kloofjes en een branderig gevoel vanuit mijn vagina en verlies allemaal dotjes slijm. Nu moet ik maandag weer naar de HA eens kijken wat ze verder kunnen vinden, ben het inmiddels wel zat dat je haast door de grond zakt als je moet plassen!
Hebben jullie het trouwens ook dat je heel gemakkelijk een scheutje urine verliest als je moet niezen of spugen ofzo? Ik spuug namelijk nog steeds en moet me telkens verschonen als ik gespuugd heb omdat ik gewoon alles laat lopen! Ook dat ben ik wel een beetje zat!
Sorry hoor heel klaageverhaal :D

Liefs janne

He janne ,
Klaageverhaal?? Ach moet kunen toch ik klaag ook gewoon als mij wat dwars zit..Daarvoor hebbe we een forum toch;)
maare Nee dat laatste heb ik gelukkig geen last van..
Wel vervelend voor je zeg..!!
Benieuwd of de huisarts maandag nog wat vind..
Succes ermee!!

Vervelend voor je janne...
Ik had dat ook met spugen hoor. Dan was werkelijk alles doorweekt (je kon het echt geen scheutje mee noemen). Jeetje wat voelde ik me elke keer balen. Hoever ben je nu eigenlijk?? Waarom haal jeje niets tegen het spugen? Lijkt me niet echt fijn... Ik heb ook heel veel gespuugd (soms 4x per dag) en toen heb ik medicijnen gekregen, gelukkig hoefde ik toen (bijna) niet meer te spugen.
Slijmverlies heb ik ook, dat is toch wel normaal bij een zwangerschap, maar branderig gevoel en kloofjes is niet echt normaal....hoop dat ze gauw iets vinden zodat het weer beter gaat.

Ik moest van de verloskundige nog even geduld hebben het kan dat het over gaat met 16 weken. Dus nog een paar dagen en dan ben ik 16 weken, ik ben 19 januari uitgerekend. En jullie?
Ja ik hooop dat ze wat kunnen vinden, het word nu wel langzaamaan minder met de jeuk en het branden dus we hopen maar dat het straks gewoon echt weer over is! Kan ik tenminste weer normaal naar de wc en fietsen!
Gelukkig dat jullie hier zitten om even naar mijn verhaal te luisteren!

Nou Janne, dat lijkt me ook echt niet fijn, steeds urine verliezen als je niest of spuugt. En nu nog spugen is ook niet echt een pretje! Klaag maar raak, hoor! Misschien kun je eens met een fysio gaan praten, want 17 weken is nog wel erg vroeg voor urineverlies, volgens mij.

Vaak plassen heb ik inderdaad wel, maar bij mij is het de derde en helemaal slappe hap, haha.

Oh ja, slijmverlies heb ik deze keer niet zo heel erg, maar bij de andere 2 wel. Soms had ik gewoon inlegkruisjes in tegen het slijm. Leuk hoor; 9 maanden niet ongi, maar toch inlegkruisjes.

Terug
Bovenaan