Veel plassen!!!

Hi swiepie

Ja het is wel erg vroeg ja, maar het komt gewoon door de druk die ik dan zet op mijn blaas zegt de VK omdat je bekkenbodemspieren toch wat verwaterd zijn zeg maar, en het spugen vanuit mijn tenen komt haha, ben een slechte spuger.

Ik heb veel inlegkruisjes en zelfs maandverband gebruikt, maar daar ben ik mee gestopt. Het veroorzaakt weer schimmelinfecties na langdurig gebruik dus dat is ook niet echt een optie want daar wilde ik nou juist vanaf. De VK zei ook je kan maar beter jezelf 10x op een dag verschonen, dat is voor jezelf beterder dan dat je steeds inlegkruisjes gebruikt of maandverband, want als je gevoelig bent voor schimmelinfecties dan is dat juist een bron voor bacterien. GRRR.. soms weet ik het even niet meer!:)

op zich valt het bij wel mee.
maar als ik nu iets wakker wordt s' ochtend en me om zal draaien voel ik gelijk dat ik naar de wc moet en dan mag ik rennen.
groetjes marielle
16 week en 6 dagen

Ik ben tot nu toe gezegend met ee voorbeeldige zwangerschap zonder kwaaltjes, alleen..

2x per nacht er uit om te plassen. Ben zwanger van de eerste en dacht altijd dat dat alleen aan het einde van de zwangerschap was.

Heb ook wel eens dat ik naar de wc ben geweest, mijn broek weer aandoe en alles en dan later voel dat het een klein beetje vochtig is. Het is net of ik niet helemaal uit plas en dat als ik eenmaal aan het lopen ben dat er nog uit komt (sorry...beetje vies)

Je hoort hier verder eigenlijk helemaal niemand over, ben blij dat ik niet de enige ben met zulke ongemakken.

Gr Milou
14 weken 2 dgn

Ik ben tot nu toe gezegend met ee voorbeeldige zwangerschap zonder kwaaltjes, alleen..

2x per nacht er uit om te plassen. Ben zwanger van de eerste en dacht altijd dat dat alleen aan het einde van de zwangerschap was.

Heb ook wel eens dat ik naar de wc ben geweest, mijn broek weer aandoe en alles en dan later voel dat het een klein beetje vochtig is. Het is net of ik niet helemaal uit plas en dat als ik eenmaal aan het lopen ben dat er nog uit komt (sorry...beetje vies)

Je hoort hier verder eigenlijk helemaal niemand over, ben blij dat ik niet de enige ben met zulke ongemakken.

Gr Milou
14 weken 2 dgn

Hi Milou,

Ik herken het ja ik heb daar ook last van, en voel dat dan ook niet als het eruit loopt! Ik probeer nu wel echt de tijd te nemen om te plassen het helpt wel een beetje! We hopen maar dat het straks allemaal over is!

@ iedereen: Ik heb vanmorgen naar de HA gebeld met de mededeling dat de klachten van joekte en branderigheid over zijn, maar dat ik misschien wel even graag langs wilde komen vanmorgen om het nog eens even te bespreken met de HA! Dat was niet nodig zei de assistente! De afspraak heeft ze geannuleerd, ben eigenlijk wel een beetje verbaasd! En kon niet reageren van en toch wil k wel even langskomen! Nou ja misschien bel ik van de week nog een keer, want ik wil toch wel graag weten wat het dan wel geweest is! De kloofjes heb k weggekregen met sudocreme! Goed dik insmeren en dan heb je niet zo een pijn bj het plassen.

Liefs Janne

Ik heb ook heel veel last van slijm en ook schilfertjes en propjes. Soms ga ik gewoon naar de wc om te controleren of ik nu in mijn broek geplast heb of dat er misschien zelfs wel bloed in zit. En iedere keer is het weer een flinke slijmlading.... om vrolijk van te worden.

En dat branderige gevoel heb ik alleen de eerste dagen nadat ik sex heb gehad, dan gaat dat weer over. Maar als het aan blijft is dat niet goed lijkt me.

Ik doe naar mijn idee de afgelopen weken ook niks anders dan continu naar de wc rennen omdat ik zo nodig moet plassen! Dus heel herkenbaar! Ik heb ook soms wat last van wat urineverlies bij niezen. Spugen heb ik gelukkig geen last van gehad. Wel heb ik al een een schimmelinfectie en een blaasontsteking achter de rug. Beetje jammer was alleen dat dit natuurlijk weer tijdens mijn weekje vakantie gebeurde! De 14e ga ik weer een weekje op vakantie en heb nu alvast een kuurtje klaar liggen om mee te nemen op vakantie(ik ben heel gevoelig voor blaasontstekingen helaas). Heel fijn een huisarts die met je mee denkt :D

Gr, Marjolijn
15 wk 1 dg

Hi meiden,

Ja het is gewoon een heel vervelend gevoel he en je voelt je ook niet zo fris om eerlijk te wezen! Maar goed, veel wassen met lactacyd en het spugen is een heel stuk minder geworden dus ook het druppeltjes urine verliezen is minder geworden! Gelukkig. De HA had nog een kweekje genomen maar daar is niets uit gekomen wat het dan wel geweest is.... wie zal het weten?

Het voornaamste is dat ik nu weer normaal naar de wc kan en dat het niet meer brand en kriebelt!

Thanks voor het meedenken!

Groetjes

Terug
Bovenaan