Veel slapen

<p>Mijn dochter van 7 maanden heeft een rot week achter de rug met ziek zijn en haar reflux. Nu lijkt ze aan de betere hand alleen slaapt ze overdag zo veel bv 4 uur achter elkaar.</p><p>Nu vraag ik mij af is dat juist een goed teken of niet ?</p>

Lijkt mij een goed teken en dat ze het nodig heeft na een week ziek zijn.

Eet ze goed?
Wanneer ze wakker is gewoon vrolijk?
Geen verhoging?

als ze op de momenten dat ze wakker is adequaat reageert is het prima. Slapen is het beste medicijn. Ze zal het nodig hebben. Afgelopen week heeft ze vast minder geslapen (snachts). Drinkt  ze goed? dan komt het wel goed. 
Wanneer ze snachts gaat spoken(terwijl ze niet meer ziek is) kan je misschien kijken of je slaapje iets kan inkorten. 
Zelf als ik ziek ben duurt t ook even voordat je je conditie weer beetje terug hebt.
succes en sterkte.. 
zieke kinderen is voor ouders ook altijd extra pittig. (doe ook even lekker je ogen dicht als je dochter slaapt)?

Ze eet een stuk minder dan normaal maar krijgt zeker nog wel wat binnen en bied weer een vierde flesje aan. Ze drinkt ongeveer 100cc per fles nu en krijgt fruit en s avonds groente en aardappeltje en vlees wat ze nu dan wat minder grote porties eet.
Vind het zo rot zieke kindjes!
Ja denk ook dat ze de schade aan het inhalen is.
Hahaha , ja voor de papa en mama’s en is het ook best heftig! Al een paar dagen rond middernacht wakker en wilt dan weer slecht gaan slapen wilt alleen maar bij mij liggen kost veel moeite haar stil te krijgen in bed..

heel normaal
mijn dochter van 17 mnd lag vorige week ook weer t liefst bij mij op de borst/buik.. terwijl ik 38 weken zwanger ben?. ook ziek.. en ineens weer gebroken nachten.
ach.. uiteindelijk gaat t wel weer over.. tot volgend virus?.
heel herkenbaar dat minder eten. maar das niet erg hoor. 400 cc vocht en wat fruit is natuurlijk niet super veel maar voldoende.

Ons zoontje (6maanden) is 2 weken geleden heel erg verkouden geweest. Nachten nauwelijks tot niet geslapen. Toen die eenmaal beter was ging die ook overdag slaap ‘inhalen’ dus sliep ie ook veel. Zolang ze t verder goed doet zou ik me geen zorgen maken 

Ahhhh al die moppies hebben er dus last van! Ze slaapt echt veel vandaag ben ik helemaal niet gewend van haar vandaar denk ik dat ik denk is dit wel oké haha!
En ik bied haar gewoon af en toe extra drinken aan en dat gaat goed nu!
Hopelijk doet ze de nacht net zo goed als nu de dag hahaha vinden wij ook fijn.

Mijn zoontje is op dit moment erg verkouden. Verstopte neus, veel hoesten, lichte verhoging. Hoest zichzelf de hele tijd wakker. Het slapen is op dit moment dus echt drama, hopelijk komt dat dalijk dan weer goed! Ben dit niet gewend!
en chantal, hopen dat je dochter zo lekker blijft slapen!!

Terug
Bovenaan