Veel slapen

KL-E ahhh ook al verkouden zo balen he !
Laat het zonnetje maar weer komen.
Hier is de nacht redelijk goed gegaan tot een uur of 3.30 ze hoest zich zelf elke x wakker gelukkig tot nu wel zonder gehuil. 
En ik ben heeeeel blij dat ik heeeeel vroeg lag! Dus heb zelf aardig wat uurtjes redelijk kunnen slapen.
Bij jou de nachten ook drama ?

Ja hier hoest hij zich ook telkens wakker. Afgelopen nacht was hier redelijk, ben n paar keer bij hem geweest. Maar was speentje en weer verder slapen. Nachten ervoor waren wat minder geweldig, echt vaak eruit gemoeten voor hem, ook telkens vanaf n uur of 4. Zo zielig ook! Heb vanacht n halve ui naast zijn bedje gelegd. Daar komt het wel n beetje van los. Verder is hij overdag wel vrolijk, alleen wat sneller moe.

Ja en je weet dat het erbij hoort maar toch als je er dan in zit denk je laat het maar snel weer normaal zijn!
Hier was ook afgelopen nacht een stuk beter want die nachten ervoor echt ontroostbaar. Heb ook oordruppels en neusspray gekregen omdat er een oorontsteking zat dus tja dat ook gewoon echt pijnlijk maar die oren druppelen valt ook niet mee een enorm groot gevecht !
Maar snel hopen dat onze ukkies snel weer opgeknapt zijn en snel weer beter weer word

Och jeetje, oorontsteking, heel vervelend! Ooh dat geloof ik dat die druppels een gevecht is haha. Hier al met de neusspray, eerst deed het hem niks, maar de laatste 2 dagen moet hij er ineens niks meer van hebben! De hele tojd zijn hoofd alle kanten opdraaien, grrrr! ?
Ach, het hoort er idd allemaal bij, maar leuk is t zeker niet! 

Ik moest trouwens wel lachen toen ik de titel van jouw topic zag. Je ziet overal mijn baby wil niet slapen en dan zie je ineens een topic met help mn baby slaapt  teveel. Dat kan natuurlijk ook , haha! ??
Ik heb al vaak getwijfeld hier op t forum of ik wel n normale baby heb, aangezien mijn zoontje ook zoveel slaapt hahaha

Hahaha , ja ach het vele slapen was hier alleen van korte duur!
Toch waar naar de hap gegaan het weekend en nu een antibiotica kuur want ze heeft toch een echte flinke oorontsteking arme meissie al de tweede keer ?

Maar ik moet zeggen we zijn nog geen 24 uur verder en hij lijkt echt aan te slaan dus dat is heel fijn om te zien.
Hoe is het met jou mannetje ?

Oh jeetje!! Wat vervelend zeg!! Gelukkig dat de kuur lijkt aan te slaan!!
Hier aan de beterende hand. Is er vandaag echt een stuk beter aan. Slaapt ook weer wat beter. Neusje is al oets meer open. Wel nog snotneus, maar niet meer potdicht gelukkig. Het hoestje is nog niet over.
Vannacht even n goede nacht, dan denk ik dat het morgen wel weer zo goed als over is.

Terug
Bovenaan