Veel spugen 8m verder niks

Dat minderen met flessen heeft ook een weekje strijd gekost. Huilen als het op was. Maar toch volgehouden en na een weekje ofzo was het goed. Nog wel eens huilen als zn fles leeg is maar dan laat ik m nog even zuigen aan zn fles om m te laten merken dat ie echt leeg is en dan is het vaak ook goed. 
Moet wel zeggen dat ik even in de gaten heb gehouden of hij nog steeds goed groeide toen ik zo ging minderen met zn flessen maar omdat dat goed bleef gaan heb ik er aan vast gehouden. 
Wat je zegt.. Het is vooral voor jezelf vervelend dat herken ik heel erg.. als het een dag goed gaat denk ik elke keer zou het nu over zijn haha om dan de volgende dag weer ondergespuugd te worden als ik m optil ofzo...

Wat herkenbaar!!!
Mijn zoontje is ook 8 maanden en echt precies hetzelfde als hier boven beschreven. 
Het leek even beter te gaan, nu is het weer erger. Hij draait continu op z'n buik, probeert te kruipen en alles komt er uit. Fruit en brood soms zelfs nog uren later.
Wij hebben onder controle gestaan bij een kinderarts maar zij kon er verder eigenlijk ook niks mee. 
Pfff ik heb nu gezegd, ik wacht tot een jaar en anders ga ik haar toch weer op bellen. 
Weet je wat ik wel bijzonder vind? Dat het vooral bij jongetjes voorkomt!! 

Heb mezelf nu ook maar voorgenomen dat als het met 1jr oud nog zo erg is ik toch maar weer aan de bel trek. Hij heeft er zelf geen last van gelukkig. Groeit verder goed is vrolijk en ontwikkelt zich lekker.
Wat ik eigenlijk nog het meest vervelend vind is wanneer hij ook net weer spuugt wanneer ik hem op dat moment in bed leg en zijn slaapzak en laken weer vol ligt.
Hup kleine er weer uit, laken verschonen nieuwe slaapzak en hop opnieuw instoppen en hij doet het weer nu al een paar keer gehad. Wasmachine draait hier overuren soms dat vind ik niet erg maar wat een gedoe soms.
Heb je hem net schone kleren aan gedaan binnen een paar tellen weer een nieuw shirtje nodig. (Zucht)..

Pandalover hier helaas een meisje met hetzelfde probleem haha. Alleen die heeft er wel veel last van en medicijnen gekregen omdat er ook bloed mee kwam.
Het is erg vervelend. Wij staan ook bij de kinderarts onder controle, maar die houdt eerlijk gezegd vol dat kinderen er nooit aan geopereerd hoeven te worden en het altijd goed komt. Maar dat heeft heel veel tijd nodig. Meer dan een jaar helaas.
Hier ook altijd veel was. Wat ik doe nu in bed is overdag een hydrofiele doek onder haar hoofd snachts niet want dat heb ik er geen zicht op vind ik spannend nu ze rollen en zij slaapt dat scheelt weer alles afhalen. 
Nu ze het hele huis door rolt en speelt wacht ik ook altijd langer met haar laten spelen. Maar vaak na een tijdje rolt ze toch weer door haar brood heen. Merk ook dat als ik een fles 210 geef er nog meer uit kom. Soms deed ik dat savonds dan kwam de mango van de ochtend er nog uit. Teveel voor het kleine maagje.

Terug
Bovenaan