veel spugen met borstvoeding ( yvonneZ? )

quote: Karin7926 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-03-2007 15:21:47'));

Hoi Suuz!

Sorry, kan geen adviezen geven, mijn zoontje spuugt nauwelijks, alleen als hij teveel gedronken heeft (hij krijgt afgekolfde BV omdat hij de tepel niet kan pakken).
Maar ik wilde even hallo zeggen nu ik je weer op het forum tegenkom!!

Is alles goed met je? Beetje hersteld van de zwangerschapsvergiftiging? Je bloeddruk weer helemaal op orde? De mijne was 120/70 na de bevalling, dus ik mocht na enkele uren alweer naar huis en hoef niet meer op controle. Gelukkig!
Christian is nu 3 weken en we raken al helemaal gewend. Hij doet het goed, we gaan deze week voor het eerst naar het CB, ben benieuwd hoeveel hij weegt en of hij in de lengte al is toegenomen! Ik voel me als herboren sinds ik bevallen ben. Alle zwangerschapsklachtjes verdwenen als sneeuw voor de zon en ik ben voor mijn gevoel snel hersteld na de bevalling. Ik heb meer energie dan ik de laatste 6 maanden heb gehad met de helft minder slaap! Het helpt ook dat alle kilo's (15 kg) er 10 dagen (!!) na de bevalling al weer af waren. Ik heb alleen nog wat last van mijn bekken/stuitje als ik te veel loop of te lang in een bepaalde houding zit, maar dat wordt ook elke dag beter. En nu het weer ook steeds beter wordt.... Het leven is mooi!

Groetjes, Karin
Mama van Christian (17-02-2007)

Hoi Karin,

Ja alles is weer goed hier! Bloeddruk nu 110/78 dus netjes na beneden. Heeft wel een tijdje geduurt. Goed om te horen dat het goed met je gaat! En ook met je zoon natuurlijk . Wat goed zeg 15 kilo! (Ik toevallig ook maar ik moet er nog 10 ) Ja idd de bekken en stuitje moet nog herstellen, maar dat gaat vast niet lang meer duren, tenminste dat zeiden ze tegen mij (heb er nog een beetje last van, maar klagen doe ik niet hoor!). Dit is veel beter dan alle zwangerschapkwaaltjes hihi. Gelijk na huis tjonge wat goed zeg!

Ik vind het fantastisch zo'n kleine! Heb vandaag de box in de kamer gezet, en het is een hit! Kan hij rondkijken,  hij wilde niet meer in de wandelwagen (die in de woonkamer staat). Spannend he die CB? Tenminste dat vond ik, was erg nieuwsgierig of hij wel goed groeide (dus drinkt). En dan al die moeders die wachten en schatten hoeveel hun kleine wegen. hihih erg leuk!

ik moet joshua uit box halen hij gilt hihi.
ik hoor wel weer van je!

grt suuz mv joshua 8-2-07

Terug
Bovenaan