veel spugen!!!!

hallo,
ik  ben sofia en ik heb een vraagje en hoop dat iemand me er mee kan helpen
ik heb een zoontje  van 9 weken en hij spugt echt heel erg veel.
ik ben naar de huisart en naar de wijkverpleegkundige geweest en zij zeggen dat het erbij hoort. maar ik vindt het wel heel erg veel soms zit de hele vloer eronder.
ik heb die johannespitmeel ofzo geprobeer maar hielp niet echt, kan iemand me goed advies geven alvast bedankt.

groetjes sofia
 
Hoi hoi

Mijn zoontje van 4,5 maand spuugt ook vanaf zijn geboorte. In het begin denk je dat hoort erbij. Op een gegeven moment sliep hij erg slecht, doordat hij steeds oprispingen had en boertjes moest laten. Hij had er dus ook echt last van dat spugen.

Op het cb zeiden ze dus ook tja dat hoort erbij en dan hij slecht sliep dat lag dan waarschijnlijk aan een slecht ritme en structuur. Nou, daar kanik zo kwaad om worden, ik deed niks anders dan de weken ervoor.

Uiteindelijk werd ik wel serieus genomen en kreeg ik het advies om meer johannesbroodpitmeel door zijn voeding te doen. Normaal mag je hoog uit 4 schepjes doen, maar ik mag er 6 door doen. Als dat niet zou helpen dan moest ik naar de huisarts.
Die 6 scheppen helpen echt. Tom spuugt bijna niet meer. Hooguit iets met een boertje mee, maar dat is normaal.

Ik ben nu begonnen met fruit. Zelf geprakte banaan gaat goed. Maar een kant en klaarpotje niet. Dat spuugt hij er weer uit. Ook dixsap komt er in zijn geheel weer uit.
Ik wacht daar nog even mee.

Groetjes Ria
 
Ben vandaag met mijn dochter naar een manueel therapeut geweest. Hij heeft haar onderzocht en kwam een beknelling van een zenuw tegen vanuit haar schedel. Daar zat een beknelling. Hij heeft dit gemasseerd. We moeten over 2 weken terug komen en dan behandeld hij haar weer. Ik ben benieuwd of de behandeling iets heeft opgeleverd.

Gr.
 
Terug
Bovenaan