Ik heb echt dagenlang hele grote pijnlijke en gespannen borsten gehad waardoor ik echt met 100% zekerheid durfde te zeggen dit keer is het raak, vandaag neemt het ineens af. Onze hond ging vandaag tegen iedereen grommen toen ze mij wilde aanraken en beiden honden heb ik afgelopen week betrapt op dat ze heel erg aan mij snuffelen. Honden schijnen het gelijk te kunnen ruiken aan je hormonen in je zweet. Ik heb hormonale hoofdpijn gehad paar dagen na innesteling en ben erg vermoeid en heb steeds buikkrampjes vanaf mogelijke innesteling. Mijn borsten voelen vandaag weer zacht en ontspannen maar ik denk wel meer adertjes te zien en dat ze toch nog anders zijn dan normaal.
Ik moet 9 januari ongesteld worden, maar ik durf niet eerder te testen. Bang dat deze (vals) negatief is en ik dan heel erg ga twijfelen aan wat ik ervaar in mijn lichaam. Wat is jullie ervaring (heb je dit bijvoorbeeld ook ervaren en was het wel of niet raak) en wat zouden jullie doen?
Ik moet 9 januari ongesteld worden, maar ik durf niet eerder te testen. Bang dat deze (vals) negatief is en ik dan heel erg ga twijfelen aan wat ik ervaar in mijn lichaam. Wat is jullie ervaring (heb je dit bijvoorbeeld ook ervaren en was het wel of niet raak) en wat zouden jullie doen?