Veel Symptomen!

A

Anoniem

Guest
Ik blijf maar schrijven op het Forum,
maar dat komt omdat ik per dag meer symptomen krijg en dan moet ik het gewoon even kwijt!

Begon paar dagen terug met gevoelige borsten, maar nu doen ze echt veel pijn ze zijn gespannen en het lijkt wel dat er een harde schijf in zit ofzo ;)

En ik moet heel vaak plassen ook 's nachts als ik lig te slapen moet ik opeens naar de wc (terwijl ik nooit wakker word als ik slaap)

En ik heb wat minder energie (lag gister al om 20:00uur te slapen)

Nu heb ik zelf echt het gevoel dat ik onwijs zwanger ben, maar je hebt natuurlijk ook vaak dat je lichaam je in de maling neemt!
Ik mag pas vrijdag testen, maar vind het zo spannend omdat ik zelf het gevoel heb dat ik zwanger ben.... En ben dan zo bang voor een negatieve test!

Zijn er meerdere vrouwen in de zaal die sterk het gevoel hebben dat ze zwanger zijn? =D

Liefs

hoihoi
spannend zeg
vorige maand had ik ook echt het idee dat het raak was. ook heel veel voortekens, maar werd toen toch ongi. deze maand nog niet echt het idee. alleen mijn borsten zijn iets gevoeliger.
mijn nod is denk ik de 20e maar weet het niet zeker. (nog maar net bezig) maar probeer een week te wachten met testen om teleurstelling te voorkomen
zal voor je duimen

ja ik dacht ook dat ik zwanger was, misschien ook wel geweest vaag postieve test, maar daarna alleen maar negatieve testen en na 2 week overtijd te zijn werd ik toch ongi, en heel hevig ook niet normaal! mijn lichaam had alle syptonen van zwangerschap, gevoelige borsten, veel afscheiding, hoofdpijn, licht in hoofd en natuurlijk overtijd!
je lichaam en geest kunnen je erg in de maling nemen! ik hoop natuurlijk voor jouw dat je echt zwanger bent maar probeer idd zolang mogelijk te wachten met testen om een eventuele teleurstelling te voorkomen

hoi dames, hier nog een met symptonen en die heel ongeduldig aan het worden is. maar ik heb woensdag of donderdag pas nod.en naomi,ik denk dat je wel zwanger was maar een missed abortian hebt gehad. zoek maar eens op in google.veel liefs esther

het is bewezen dat als je als persoon zijnde veel denkt aan iets dat je lichaam hier ook heel erg op reageert
zo is het dus bewezen dat als jij als persoon zijnde 24/7 aan zwanger wezen denk dat je dan ook alle syptomen krijgt die je dan te lezen krijg op internet
ik hier ben nu ook gewoon aan het wachten tot na de 25 tot ik meer weet
en ja wat ik allemaal voel en merk dat ken ook bedrog zijn
ik zou als ik jullie was niet te veel bezig houden met iets dat je denkt te hebben gelezen en eens geduldig wachten en wie weet aan het einde is er dan het gene dat je toch dacht

of niet en dan blijf je over met een leeg en verdrietig gedachte die jou heel de tijd meschien voor de gek heeft gehouden

geest en lichaam zijn als 1
en werken dus ook zo samen om het gene dat je denkt te verwerkelijken in je lichaam

niet negatief bedoelt maar
soms maakt iedereen zich een beetje gek met wat ze lezen op internet
waar is het moeder/vrouwen gevoel dat ik de eerste 2 keer heb gehad
ik wist het meteen toen ik het was
ik had geen internet nodig om er zeker van te zijn dat ik een positieve test in mijn handen zou krijgen

vertrouw op wat je voelt en je kent je lichaam toch echt het best
wachten is beter en jezelf gek maken met denken is zo ie zo slecht voor het geval dat je iets toch in je draagt

Aan Daam:
ik was er helemaal niet 24/7 mee bezig... pas toen ik veel symptonen kreeg.
En nu weet ik het bijna zeker, want ik voel me gewoon anders...

Dus iik ga vrijdag testen of ik gelijk heb:)

andere dames, succes :D

succes.. ik ga denk ik woensdag testen.. heb geen zere borsten.. maar wel die trekjes onder in de buik.. die sterke geur is ook niet meer wat ik had.. teminste. dat denk ik hihi..

ik probeer er niet mee bezig te zijn maar ja...
das zooooooow moeilijk...

succes met het wachten tot vrijdag..

xxx

Hoi Nelleke,

Op dit moment ben ik niet " een van de dames in de zaal die sterk het gevoel heeft zwanger te zijn" maaarrrr.. herken je verhaal wel.
In december had ik voor mijn positieve test ook meerdere verschijnselen, ik wist bijna zeker dat ik zwanger was (het voelde gewoon anders) en het was dus ook wel degelijk zo..
Ik hoop voor je dat het voor jou/jullie ook zo is en dat alles goed gaat natuurlijk.

Ik sluit me wel aan bij het feit dat lichaam en geest je goed voor de gek kunnen houden. Houd er wel rekening mee..

Ik duim voor je. Veel succes met wachten!
Liefs Lisette

Terug
Bovenaan