Veel Symptomen!

Ik had precies hetzelfde. Ook veel symptomen en wist het gewoon zeker, maar ja toch niet helemaal zeker... gelukkig wel positief getest. dus ja, het kan wel. maar ik snap je onzekerheid heel goed, maar vertrouw ook op je gevoel

@Neomi: ik denk dat je een hele vroege miskraam hebt gehad. Heb ik namelijk ook gehad. Heel veel bloedverlies?? en wel de klachten van een zwangerschap. Hoop voor je dat het gauw weer tijd om te klussen is en dat het snel raak mag zijn...

hee esther en h786,
ik denk dat jullie gelijk hebben!ja had/heb ontzettend veel bloedverlies en super helderrood!
hopelijk kunnen we idd gauw weer klussen!
liefs

Hier nog een mama die denkt dat ze weer zwanger is. Ik heb last van mijn borsten, wordt met de dag misselijker, krijg weer last van maagzuur( heb ik bij de andere twee ook gehad) en wordt inderdaad ook sneller moe.
Ik weet eigenlijk wel zeker dat ik zwanegr ben, maar nu nog even wachten tot het weekend en dan testen maar.

Succes allemaal met wachten en klussen.

Ps. bij mij is het ook de 1e ronde, dus dat wil niks zeggen!

He dames,

hier nog eentje.....de twijfel en onzekerheid slaan alleen bij mij al toe, na 2 negatieve testen (waarvan er 1 mislukt was).
Dat verhaal van Daam zit ook in mijn hoofd....hoe graag je het wil....kan je lichaam je dan voor de gek houden? Of denk je dan de symptomen te voelen? Ik vind het moeilijk. En er niet 24/7 mee bezig te zijn vind ik eigenlijk nog moeilijker....

Succes!

Ik heb soms ook het gevoel dat ik zwanger ben, maar ik durf er eigenlijk niet op te hopen. Aan de andere kant kan ik niet geloven dat ik weer zo snel zwanger kan zijn (de eerste keer ging het heeeeel snel), te mooi voor woorden zeg maar. Vrijdag mag ik testen. Ik heb al weken last van mijn rug, ik ruik heel sterk en heb een beetje gevoelige borsten. Ook ben ik wat duizelig. Laten we hopen dat het vrijdag positief is! Succes allemaal!!!

Terug
Bovenaan